اخبار
دریا کالا - تامین کلیه اقلام مصرفی سازمان خود را در کوتاه‌ترین زمان و مناسب‌ترین قیمت به ما بسپارید

اخبار

  • 197


    عرضه‌نسخه‌فیزیکی Halo Wars 2 در دیگر مناطق به غیر از اروپا لغو شد

    مایکروسافت در ماه ژانویه اعلام کرد که نسخه‌ی فیزیکی رایانه‌های شخصی بازی Halo Wars 2 در زمان عرضه‌ی این عنوان، در دسترس قرار خواهد گرفت؛ این خبر از آن جهت تعجب برانگیز بود که اکثر دارندگان رایانه‌های شخصی به سمت خرید نسخه‌های دیجیتالی بازی‌های ویدئویی روی آورده‌اند. اینک اما شرکت مایکروسافت، ناشر این بازی، اعلام کرده که عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی رایانه‌های شخصی این بازی تنها در اروپا صورت خواهد گرفت و انتشار آن در دیگر مناطق از دستور کار خارج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

    استودیوی ، توسعه دهنده‌ی Halo Wars 2، در خصوص این مورد اعلام کرد:

    اوایل این ماه، ممکن است شنیده باشید که ما با همکاری دوستانمان در شرکت THQ Nordic، نسخه‌ی فیزیکی رایانه‌های شخصی بازی Halo Wars 2 را به صورت جهانی عرضه خواهیم کرد. پس از آن، برنامه‌های خرده‌فروشی ما تغییر کرده‌اند و مایکروسافت تصمیم گرفته است که تنها بر روی عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی این بازی در اروپا متمرکز گردد. THQ Nordic یک همکار عالی است و آن‌ها با ما همکاری می‌کنند تا این تغییر برنامه خللی برای مشتریامان به وجود نیاورد.

    شایان ذکر است که عرضه‌ی این بازی در قالب نسخه‌های دیجیتالی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان صورت خواهد گرفت و علاقه‌مندان نباید نگرانی در این خصوص داشته باشند. اگرچه عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی ایکس‌باکس وان Halo Wars 2 همچنان برقرار است.

    Halo Wars 2 نسخه‌ای فرعی از سری محبوب و موفق Halo است که تجربه‌ای استراتژی را برای علاقه‌مندان این بازی به ارمغان خواهند آورد. نخستین نسخه‌ی Halo Wars عملکرد قابل قبولی از نظر فروش و درآمد داشت.

    بازی مورد انتظار Halo Wars 2 در روز سه‌شنبه ۳ اسفند ماه (۲۱ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


    سیستم مورد نیاز برای بازی Ghost Recon Wildlands مشخص شد


    به‌تازگی شرکت یوبیسافت سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی را اعلام کرده است.

    براساس این خبر، شما برای اجرای بازی جدید شرکت یوبیسافت حداقل به یک CPU چهارهسته‌ای بروز، ۶ گیگابایت رم و یک کارت گرافیک مدل NVIDIA GTX660 نیاز خواهید داشت.

    این موضوع بسیار جالب به نظر می‌رسد که این سیستم اعلام شده دقیقا همان سیستمی است که شرکت یوبیسافت در زمان عرضه نسخه آزمایشی بازی اعلام کرده بود و اگر بخواهیم منطقی قضاوت کنیم باید بگوییم که بازی Ghost Recon Wildlands در نسخه آزمایشی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی بسیار بد ظاهر شد، این شرایط افتضاح حتی در قدرتمندترین سیستم‌ها نیز تکرار میشد! باتوجه به مدت زمان باقیمانده تا عرضه نسخه اصلی بازی امیدواریم شرکت یوبیسافت این بازی را بهینه سازی بهتری کند تا در زمان انتشار با انتقادات زیادی مواجه نشود.

    متاسفانه یوبیسافت اطلاعات بیشتری در رابطه با نرخ فریم و تنظیمات رزولوشن بازی هنوز منتشر نکرده است، یوبیسافت پیش از این در رابطه با بازی For Honor اطلاعات بیشتری را نسبت به این عنوان با علاقه مندان به اشتراک گذاشته بود.

    بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands قرار است در تاریخ ۷ ماه مارس سال جاری برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. در قسمت زیر سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ghost Recon Wildlands را می‌‎توانید مشاهده کنید.

    حداقل سیستم موردنیاز:

    CPU: Intel Core i5-2400S @ 3.3 GHz or AMD FX-4320 @ 4 GHz

    GPU: GeForce GTX 660

    VRAM: 2GB

    RAM: 6GB

    (OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only

    HDD: 50GB free space

    سیستم پیشنهادی:

    CPU: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4 GHz

    GPU: GeForce GTX 1060 or GeForce GTX 970

    VRAM: 4GB

    RAM: 8GB

    (OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only

    HDD: 50GB free space


    اکتیویژن: Destiny 2 سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد 


    شرکت اکتیویژن (Activision) در جریان ارائه‌ی گزارش مالی سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۶، خبر از عرضه‌ی بازی مورد انتظار Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ میلادی داد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

    اکتیویژن در جریان ارائه‌ی گزارش مالی خود در خصوص بازی Destiny 2 اعلام کرد:

    دنباله‌ی کامل بازی Destiny در سال ۲۰۱۷ میلادی با برنامه‌ی [منسجم در ارائه‌ی] محتوای مناسب و بیشتر منجر به گسترش دسترسی به این سری خواهد شد و صحنه را برای رشد بیشتر [این سری] آماده خواهد کرد.

    اریک هرشبرگ (Eric Hirshberg)، مدیرعامل شرکت اکتیویژن، یادآورد شد که این بازی به سمت «عالی» شدن پیش می‌رود و این شرکت در خصوص آن بسیار هیجان زده است.

    بازی Destiny 2 شامل بسیاری از ویژگی‌های آشنایی است که علاقه‌مندان این سری به آن علاقه دارند – به صورت مشخص به ویژگی‌های مورد علاقه اشاره‌ای نشده است-. اگرچه هرشبرگ در ادامه اعلام کرد که این عنوان به بازیکنان سطح متوسط نیز توجه دارد و محتوای مناسبی را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

    اکتیویژن در ادامه اعلام کرد که Destiny 2 بیشتر بر روی داستانی بزرگ و سینمایی تمرکز دارد و شاهد شخصیت‌های به‌یادماندنی در آن خواهیم بود. متاسفانه این شرکت جزئیات بیشتری از این بازی منتشر نکرد و تنها به ذکر اطلاعات ذکر شده بسنده کرد.

    بازی Destiny 2 قرار است در زمانی نامشخص در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

    از سوی دیگر، روز گذشته شاهد درز اطلاعات جدیدی از این بازی بودیم که خط داستانی این بازی و پلتفرم‌های مقصد آن را لو داد. در ادامه نیز اطلاعاتی در خصوص نخستین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی این بازی و بازه‌ی زمانی عرضه‌ی آن بدست آوردیم.


    Conan Exiles بیش از ۳۲۰ هزار نسخه در یک هفته فروخت


    توسعه دهنده‌ی عنوان Conan Exiles از آمار فروش خود رونمایی کرد و نتیجه باورنکردنی است.

    عنوان بقا/جهان باز استودیو Funcom در هفته‌ی اول عرضه توانست بیش از ۳۲۰ هزار نسخه فروش در سرویس استیم داشته باشد. با توجه به این میزان فروش، Conan Exiles تا به حال تمامی هزینه ساخت خود، و حتی بیشتر از آن، را جبران کرده است.

    عنوان Conan Exiles از مدت کمی بعد از عرضه تا به امروز مقام اول لیست بیشترین فروش جهانی استیم را از آن خود کرده است و طبعاً توسعه دهنده‌ی آن نیز از این موضوع بسیار مفتخر است؛ به ویژه که بر اساس گفته‌های Funcom، سال‌های گذشته بر آن‌ها سخت گذشته است. عنوان پیشین این استودیو، LEGO Minifigurines Online، با بازخورد خوبی مواجه نشد و نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. موضوعی که Conan Exiles توانست به خوبی آن را برای سازندگان جبران کند.

    مدیر اجرایی Funcom نیز خوشحالی خود و اعضای استودیو را از این موضوع اعلام کرد و موفقیت Conan Exiles را پایانی بر سختی‌های سال‌های گذشته‌ی استودیو دانست. آن‌ها در تلاش هستند تا طرفداران قدیمی و جدید Conan و سبک بقا را راضی نگه داشته و Conan Exiles را به تکامل برسانند.


    Valve در حال ساخت ۳ بازی واقعیت مجازی کامل است


    شرکت بزرگ ولو (Valve) که به خاطر عناوینی مانند Portal ،Team Fortress ،Half-Life و البته سیستم عرضه نرم افزار فوق‌العاده خود، یعنی شبکه استیم شناخته می‌شود، به تازگی اعلام کرده که در حال ساخت سه پروژه واقعیت مجازی کامل است.


    این خبر از سوی موسس مشهور شرکت ولو، یعنی آقای گیب نیول (Gabe Newell) تایید شده است. ایشان در مصاحبه با وب‌سایت یورو گیمر، تایید کردند که شرکت در حال کار برروی سه بازی واقعیت مجازی است. زمانی که از آقای نیول در مورد پروژه اولیه هدست واقعیت مجازی HTC Vive سوال شد، ایشان این گونه پاسخ دادند:

    زمانی که من می‌گویم ما در حال ساخت سه بازی هستیم، منظورم سه بازی کامل است نه آزمایشی یا تجربی.

    با این که آقای نیول از توضیحات بیشتر در مورد این بازی‌ها خودداری کرد، اما این موضوع را مشخص نمود که بازی‌های در دست ساخت، با موتور های داخلی شرکت ولو، یعنی Source 2 و Unity ساخته می‌شوند. ایشان به موضوع مهمی اشاره کردند و گفتند که اگر همه افراد تنها به آوردن محتواهای فعلی به واقعیت مجازی اتکا کنند، بحث واقعیت مجازی نمی‌تواند موفق شود. او مشخص می‌کند که شرکت، هم‌اکنون بازی‌های Half-Life 2 و Team Fortress را برروی واقعیت مجازی اجرا می‌کند اما این‌ها، خالصانه کار و پیشرفت سازنده است. نیول به صورت دقیق گفت:

    یکی از اولین کارهایی که ما انجام دادیمف این بود که Half-Life 2 و Team Fortress را به صورت واقعیت مجازی اجرا کردیم و این به نوعی تازگی داشت. این حقیقتا یک پیشرفت و رکورد برای سازنده به حساب می‌آید اما قطعا هیچ چیز متقاعد کننده‌ای در آن وجود ندارد؛ دقیقا همان طور که هیچ کس یک سیستم واقعیت مجازی را برای تماشای فیلم خریداری نمی‌کند.

    گیب نیول در ادامه صحبت‌هایش در مورد افکار خود درباره رزولوشن کم، واقعیت مجازی ارزان تر، آینده واقعیت مجازی و فلسفه ولو برای خلق راه‌های جدید بازی توضیحاتی داد که قطعا جالب و جذاب بودند:

    اگر شما سیستم‌های واقعیت مجازی کنونی را حتی با ۸۰ درصد قیمت ارزان تر عرضه کنید، باز هم بازار بزرگی به وجود نخواهد آمد، اینطور نیست؟ هنوز هیچ دلیل متقاعد کننده‌شگفت انگیزی وجود ندارد که مردم ۲۰ ساعت در روز را با واقعیت مجازی وقت بگذرانند. زمانی که چیزی برای عرضه داشتید؛ چیزی که واقعا میلیون‌ها انسان را هیجان زده کند، آن وقت است که باید نگران کاهش قیمت باشید. این یک نوعجوک قدیمی است که می‌گوید کاهش هزینه و قیمت یک شیطان همیشگی است.

    ما در واقع در حال عبور از این جایگاه عجیب واقعیت مجازی در دنیای فعلی هستیم تا این قضیه رزولوشن پایین را به جایی ببریم که واقعیت مجازی، در واقع بیشتر از هر چیزی رزولوشن داشته باشد و نرخ تجدید (refresh rate) آن از هر دستگاه فعلی مثل دسکتاپ‌ها و موبایل‌ها بسیار بیشتر باشد. شما به زودی واقعیت مجازی را به خاطر فناوری نمایشی آن، در سطوح بالاتری خواهید دید. این موضوع شاید در اولین نسل تولید مشخص نباشد اما شما می‌توانید رخ دادن این اتفاق را در سال ‌های ۲۰۱۸-۲۰۱۹ مشاهده کنید.

    اگر شما در چیزی شکست نخورید، احتمالا پتانسیل واقعی و فضای مانور آن را کشف نخواهید کرد. ما یک جورهایی مثبت اندیش هستیم، این طور نیست؟ ما فکر می‌کنیم واقعیت مجازی خوب و درست پیش می‌رود. مسیر حرکت واقعیت مجازی طوری است که انتظارات ما را استوار نگه می‌دارد. ما همچنین این ایده را در نزد خود داریم که ممکن است بحث واقعیت مجازی به کلی یک شکست کامل تلقی شود؛ به این دلیل که اگر شما تلاشی برای کارهایی که ممکن است شکست بخورد، انجام ندهید، ممکن است به کلی کار جالبی را به ثمر ننشانید.


    دیدگاه خود را وارد کنید:

    ثبت دیدگاه

    هفته نامه

    هفته نامه عصرارتباط شماره 809

    تبلیغات

    SUHD TV SAMSUNG