ست بهداشتی نوزاد

راهنمای خرید ست بهداشتی نوزاد

  • توسط نویسنده
  • ۳ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط –

ست بهداشتی نوزاد:

با توجه به اینکه پوست نوزاد بسیار حساس است بنابراین برای تهیه لوازم بهداشتی نوزاد حتما به جنس و ترکیبات موادی که در محصول به کار رفته است دقت کنید.  ست بهداشتی نوزاد معمولا در دو بخش عرضه می شود. در بخش اول که مربوط به شستشوی نوزاد است شامل لوازمی نظیر شامپو،  شامپوی بدن،  صابون،  لوسیون های مرطوب کننده،  پماد سوختگی، روغن بچه،  پودر بچه،  لیف،  حوله حمام،  پارچه نخی،  تشک تعویض،  پوشک،  دستمال مرطوب و آسان شور است.  آسان شور وسیله‌ای برای حمام کردن و شستن کودک است که موقع شستشوی کودک کار را بسیار راحت می‌کند و مانع لیز  خوردن نوزاد می شود.

در بخش دوم مربوط به نظافت نوزاد است و شامل مجموعه ای از وسایلی نظیر ناخن گیر،  تب سنج،  دندان گیر،  مسواک انگشتی،  ماساژور لثه،  وسایل داروخوری،  برس الیاف طبیعی نوزاد و پوآر یا ساکشن بینی می باشد. کاربرد ساکشن بینی نوزاد برای تمیز کردن بینی است. تمیز کردن بینی نوزاد توسط پوار باعث می شود که تنفس و خوردن شیر برای نوزاد بسیار راحت تر شود. در پوآر بینی نوزاد معمولا ماده پلی وینیل کلراید استفاده می شود و به صورت ضدعفونی شده بسته بندی می شود.  بعد از هر بار استفاده از این وسیله باید با آب گرم و صابون بشویید تا کاملاً ضدعفونی شود.  این وسیله دارای پمپ دستی با مکش مناسب است.  در لوازم بهداشتی نوزاد هیچ‌گونه مواد شیمیایی وجود ندارد.  همچنین در این وسیله مواد مضر مانند bpa استفاده نشده است.  برس و شانه کودک و نوزاد بسیار نرم است. به پوست سر نوزاد آسیبی وارد نمی‌شود.  موهای کودکتان را بعد از حمام می توانید با آن شانه کنید. این کار باعث عبور جریان هوا بر سطح پوست سر او می شود.  برس و شانه نوزاد از تنوع بالایی بر خوردار  است.

 

ست بهداشتی نوزاد

 

قیچی و ناخن گیر نوزاد

ناخن گیر نوزاد نوک کندی دارد و آسیبی به انگشتان نوزاد وارد نمی‌کند.  بعد از کوتاه کردن ناخن نوزاد می توانید با کشیدن سوهان سر ناخن ها را نرم کنید.  با قیچی‌های مخصوص ناخن گیر نوزاد می‌توانید با سرعت بیشتری ناخن های نوزاد را بگیرید.  ناخن گیر و قیچی نوزاد طوری طراحی شده است که  بدون اینکه آسیبی به دست نوزاد برسد می توانید به راحتی ناخن های ظریف و ریز نوزاد را  کوتاه کنید. قیچی نوزاد به دلیل داشتن لبه های منحنی باعث می شود به گوشه های ناخن و انگشت ها آسیبی نرسد. معمولاً جنس شانه و برس نوزاد از پلاستیک است.  همچنین این وسیله دارای شانه ای با انتهای گرد است  که برای پوست سر حساس و ظریف نوزاد بسیار مناسب است.

برای خرید قیچی و ناخن‌گیر نوزاد که بخشی از ست بهداشتی نوازد است می توانید از فروشگاه اینترنتی مانیلو استفاده کنید. در این سایت لوازم بهداشتی نوزاد را با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا می توانید تهیه کنید. این وسایل را می توانید از فروشگاه آنلاین مانیلو خریداری کنید.  در این سایت قیچی و ناخن گیر کودک و نوزاد در طرح های مختلف و با قیمت مناسب موجود می باشند.

 

قیچی و ناخن گیر نوزاد

 

برس و شانه کودک و نوزاد:

برس و شانه کودک یا نوزاد دارای دندانه های پهن است و برای جدا کردن موهای فر نوزاد استفاده می شود. استفاده از این وسیله باعث می‌شود موی نوزاد یا کودک گره نخورد و همیشه مرتب باشد.  حال برس و شانه های کودک یا نوزاد دارای ویژگی هایی هستند که شامل موارد زیر می باشد:

۱) کمک به بهبود جریان سالم خون: که با استفاده از این وسیله می توان به افزایش جریان خون سر کمک کرد. هم اینطور برس های کودک و نوزاد دارای دندانه های نرم است که باعث افزایش رشد موهای سالم در نوزاد می شود.

۲) آرامش دادن به کودک: با شانه زدن به موهای نوزاد یا کودک باعث می‌شود او آرامش بگیرد و برای خواب او  بسیار مفید است.

۳) از بین بردن پوسته های سر: نوزادی که تازه متولد شده است در چند ماه اول پوسته هایی بر سر او دیده می شود.  با شانه زدن بر روی سر نوزاد باعث می شود کم کم موهای کودک مرتب شود و پوسته ها از بین برود.

۴) تحریک مفید سیستم عصبی: با شانه زدن بر روی سر نوزاد در واقع جمجمه  را ماساژ می دهید.  این کار باعث می شود سیستم عصبی او تحریک شود و منجر به تقویت و  سیستم عصبی قوی تری خواهد شد.  بنابراین کودک شما مغز سالم تری خواهد داشت.

برس و شانه کودک و نوزاد

 

راهنمای خرید ست بهداشتی نوزاد

برای خرید ست بهداشتی نوزاد باید ابتدا با ویژگی های آن آشنا بود. ویژگی های لوازم بهداشتی نوزاد شامل موارد زیر می باشد:

الف)  باید فاقد رنگ و مواد شیمیایی مضر باشند.

ب) باید آبرسان بسیار قوی باشند.

پ) باید تمامی لوازم ضد حساسیت باشند.

ت) باید با پوست نوزاد و کودک سازگار باشند.

ث)  باید از جنسی ساخته شده باشند که آرام بخش و ضد التهاب باشند.

هنگام خرید ست بهداشتی نوزاد و کودک باید به نکات زیر توجه کرد.

  • پوست نوزادان بسیار حساس است. بنابراین از محصولاتی که بسیار معطر هستند استفاده نشود.  چون به سیستم تنفس کودک آسیب می رساند.
  • لحاف و زیرانداز کودک باید از پارچه های نخی باشد.
  • برای خرید لوازم کودک باید دقت داشته باشید که ست بهداشتی نوزاد از مواد طبیعی و ارگانیک باشد و مواد شیمیایی در آن‌ها به کار نرفته باشد.
  • استفاده زیاد از پودر بچه باعث می شود که به مرور زمان آسیب به ریه وارد شود و مشکلاتی به وجود بیاورد. استفاده زیاد از این وسیله خیلی توصیه نمی شود.  اگر می خواهید از پودر استفاده کنید باید مقداری کف دست خود بریزید و بعد به بدن کودک بزنید.
  • پوشک کودک باید انعطاف پذیر باشد. قدرت جذب بالایی داشته باشد.
  • شامپویی که برای نوزادان یا کودکان استفاده می‌شود وضعیت حالت خنثی باشد. اگر قلیایی زیاد باشد باعث خشک شدن پوست مو و بدن آن می شود.

ست های  بهداشتی نوزاد از مجموعه های ۴ تکه تا ۱۰ تکه طراحی و تولید شده اند.  از مقالات موجود در فروشگاه اینترنتی مانیلو می توان به عنوان راهنمای خرید ست بهداشتی نوزاد استفاده کرد.  در سایت maniloo.com این لوازم با طرح های مختلف ارایه می شوند که می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا  خریداری کنید.  فروشگاه اینترنتی مانیلو به مشتریان خود تضمین می دهد که تمامی لوازم بهداشتی نوزاد اصل هستند و ضمانت دارند.

 


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *