آغاز بررسی طرح‌های شرکت‌ها برای ارایه در شاد

  • توسط نویسنده
  • ۲ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط – کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در «شاد»، مستقر در وزارت آموزش‌وپرورش بررسی صلاحیت فنی، محتوایی و حقوقی شرکت‌های متقاضی ارائه خدمات آموزشی اقتصادی را آغاز کرد.

به گزارش شبکه شاد، بررسی صلاحیت فنی،محتوایی و حقوقی شرکت‌های متقاضی ارائه خدمات در شاد، زیر نظر کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در «شاد»، مستقر در وزارت آموزش‌وپرورش آغاز شد که پس از تایید طرح‌های ارسالی، مجوز فعالیت در شبکه ملی شاد به این شرکت‌ها اعطا خواهد شد.

کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در «شاد»، با برگزاری جلسات کمیته‌های تخصصی فنی، محتوایی و حقوقی صلاحیت شرکت‌های متقاضی و طرح‌های ارائه شده را بررسی خواهد کرد، تأیید مدارک، بررسی شرایط فنی و امنیتی طرح، امکان ارائه خدمت در شاد و صلاحیت‌های عمومی ارائه‌دهنده خدمات افزوده در کمیته فنی و امنیت به سرپرستی مرکز حراست وزارت آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.

در کمیته محتوایی که مسئولیت آن بر عهده سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است، محتوای طرح پیشنهادی و بررسی سوابق محتوایی ارائه‌دهنده بررسی می‌شود. کمیته حقوقی و مالی نیز به ریاست دفتر حقوقی وزارت آموزش‌وپرورش ، وظیفه بررسی نوع و مدارک قانونی اشخاص حقوقی، مجوز فعالیت معتبر و ابعاد حقوقی و مالی پیشنهاد ارائه شده (طرح توجیهی) را بر عهده دارد.

فراخوان ارائه خدمات افزوده شامل طرح‌های آموزشی اقتصادی در شبکه ملی شاد، به استناد بند ۳ ماده ۱ سند الزامات سامانه‌های آموزش الکترونیکی و شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) مصوب جلسه شهریورماه امسال شورای عالی فضای مجازی، با موضوع تنظیم‌گری و صدور مجوز ارائه خدمات افزوده طراحی و تدوین‌شده است.

تمام اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی واجد شرایط می‌توانند جهت ارسال مدارک خود تا 15 اردیبهشت‌ماه، به سایت شادبوم به ادرس shadboom.medu.ir مراجعه و پس از اطلاع از شرایط اختصاصی، نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند. پس از بررسی صلاحت و تأیید، واجدین شرایط می‌توانند با استفاده از پنل کاربری نسبت به ارائه محصول و خدمات خود در اپلیکیشن «شاد» اقدام کنند.

اپلیکیشن «شاد» با بیش از ۱۱ میلیون کاربر فعال روزانه، می‌تواند مناسبی جهت تسهیل کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه‌های آموزشی است. اپلیکیشن «شاد» براساس اسناد بالادستی موظف به ارائه رایگان خدمات پایه آموزشی نظیر ارتباط مجازی بین دانش‌آموز و معلم، بارگذاری تکلیف، ارائه محتوای درسی و برگزاری آزمون بوده است.

 


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin