شکایات مردمی از خدمات ارتباطی ۲ برابر شد

  • توسط نویسنده
  • ۳ سال پیش
  • ۱

عصر ارتباط –

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزایش دو برابری تعداد شکایات ثبت شده از سوی کاربران خدمات ارتباطی در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اشاره به افزایش دو برابری تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) گفت: در سال گذشته ۲۱۴ هزار و ۸۱۸ شکایت و در سال ۹۸، ۱۱۸ هزار و ۷۸۷ شکایت در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که سهم شرکت مخابرات ایران در سال گذشته ۹۱ هزار و ۳۷۸ شکایت و در سال ۹۸، ۴۱ هزار و ۱۰۴ شکایت بوده است.

وی با بیان اینکه سهم شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ از ۳۴ درصد در سال ۹۸ به بیش از ۴۲ درصد در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: در سال ۹۸ حدود ۲۳ هزار و ۷۵۴ شکایت و در سال ۹۹، ۴۳ هزار و ۷۱۰ شکایت در سامانه ۱۹۵ درباره اینترنت شرکت مخابرات ثبت شده است. عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب، عدم جمع آوری سرویس، تأخیر در نصب و راه اندازی و… از شکایات پرتکرار این حوزه هستند.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری عنوان کرد: در حوزه تلفن ثابت نیز در سال ۹۸، ۱۷ هزار و ۳۵۰ شکایت از شرکت مخابرات ایران ثبت شده است که این رقم در سال ۹۹ به ۴۷ هزار و ۶۶۸ مورد افزایش پیدا کرده است. قطع ارتباط، ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب، عدم تأمین کابل سرقت شده، عدم واگذاری خط تلفن ثابت ثبت نام شده و… از موضوعات شکایات پر تکرار حوزه تلفن ثابت شرکت مخابرات بودند.

قره داغی با اشاره به وضعیت عملکرد مناطق مخابراتی این شرکت، عنوان کرد: استان‌های تهران با ۳۱ درصد، خراسان رضوی با ۱۴ درصد و خوزستان با ۷ درصد، به ترتیب بیشترین سهم و استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با درصد زیر یک، کمترین سهم از کل شکایات مربوط به شرکت مخابرات ایران در سال ۹۹ را دارا بودند.

وی درباره متوسط زمان پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات ایران بیان کرد: متوسط زمان پاسخگویی این شرکت، از ۹ روز در سال ۹۸ به ۱۵ روز در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است، در حالی که متوسط زمان پاسخگویی به شکایات سایر اپراتورها از ۱۱ روز در سال ۹۸ به ۹ روز در سال ۹۹ کاهش یافته است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری گفت: استان‌های گلستان با ۵۳ روز، گیلان با ۴۰ روز و البرز با ۲۶ روز بیشترین متوسط زمان پاسخگویی و استان‌های سمنان، یزد، قزوین و ایلام با کمتر از دو روز، کمترین متوسط زمان پاسخگویی را در سامانه ۱۹۵ در سال ۹۹ دارا بودند.

قره داغی افزود: با توجه به آمارهای سامانه ۱۹۵، رگولاتوری در سال گذشته جلساتی با شرکت مخابرات ایران و مناطق مخابراتی برگزار کرد. در این جلسات بر تدوین برنامه عملیاتی برای ارتقای خدمات، رفع شکایات با موضوعات پرتکرار و کاهش زمان پاسخگویی به شکایات تاکید شد.

منبع: آی‌سی‌تی نیوز


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

1 نظر در حال حاضر

  1. سلام خسته نباشید ودر گوگل ودر ایترنت می نویسی علوم غریبه احضار۱۱ مرتبه و علوم غریبه احضار ۱۱ مرتبه مهر محبت ودر گوگل ودر ایترنت می نویسی علوم غریبه احضار مهر محبت ۱۱ مرتبه ودر گوگل ودر ایترنت می نویسی طلسمات دعاها حب مهر محبت ودر گوگل ودر ایترنت می نویسی خرید پستی ودر گوگل ودر ایترنت می نویسی علوم غریبه خرید ایترنت ودر گوگل ودر ایترنت می نویسی علوم غریبه خرید انلاین ودر گوگل ودر ایترنت می نویسی علوم غریبه فروشگاه کهن ودر گوگل ودر ایترنت طلسم ودعاها می فروشند کلاهبرداری و سو استفاده می کنندو فلیتر و قطع کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *