همراه ما باشید
هفته نامه عصر ارتباط
اولیـن و پرتیـراژتـرین هفتـه نـامه ICT کشـور
Soroush - Asreertebat | عصر ارتباط - پیام‌رسان سروش

اخبار بازی

شرکت دنوو در رابطه با غیرفعال شدن قفل خود از بازی DOOM خبر داد

در هفته گذشته قفل امنیتی شرکت دنوو از بازی DOOM برداشته شد. شرکت بتسدا و آیدی سافتوار در رابطه با این اتفاق هیچ واکنشی از خود نشان ندادند اما به‌تازگی شرکت دنوو سکوت خود را شکست و توضیحاتی در رابطه با چگونگی شکل‌گیری این اتفاق داده است.

شرکت دنوو در رابطه با این موضوع عنوان کرده است که:

قفل امنیتی ما از بازی DOOM برداشته شد زیرا هدف ما این بود تا از عنوان جدید شرکت بتسدا در ماه‌های اولیه انتشار در برابر تخلفات محافظت کنیم که این کار به موفقیت انجام شد.

در مصاحبه‌ای دیگر رابرت هرناندز ار شرکت دنوو در این رابطه گفته است:

ساده ترین دلیلی که می‌توانم برای شما در رابطه با غیرفعال سازی قفل شرکت ما از بازی DOOM بازگو کنم این است که ما ماموریت خود را به خوبی انجام داده‌ایم و از بازی در ماه‌های اولیه فروش محافظت کرده‌ایم. قفل امنیتی شرکت ما به مدت ۴ ماه از بازی DOOM محافظت کرد، برای بازی بزرگ و پرطرفداری مانند DOOM این مدت زمان بسیار خوب می‌باشد.

هرناندز در واکنش به خبر پس دادن پول شرکت‌هایی که از این قفل استفاده کرده‌اند عنوان کرد که این شایعات کاملا بی اساس و نادرست می‌باشند، به گفته او شرکت دنوو هیچ قراردادی با طرفین خود مبنی بر بازگرداندن پول آن‌ها در صورت کرک شدن بازی در یک برهه زمانی خاص نداشته است.

ما اگر قراردادی با مشتریان خود ببندیم به آن کاملا پایبند خواهیم بود و نمی‌توانیم شرایط قراردادی را عوض کنیم اما ما با هیچ شرکتی توافق نکرده‌ایم که در صورت کرک شدن بازی در هر زمانی پول واریزی آن‌ها را بازگردانیم. هر شرکت طرف قرارداد ما می‌تواند با توجه به سیاست‌های خود در هر زمان قفل امنیتی ما را بر روی بازی خود غیرفعال کند زیرا هدف بیشتر ناشران حفاظت از بازی در چند ماه اولیه انتشار عناوین خود می‌باشد.

 

 

 

پرونده بازی Destiny هرگز بسته نشده است!

شایعات زیادی مبنی بر ساخت قسمت جدیدی از بازی Destiny توسط شرکت بانجی به گوش می‌رسد، به دنبال این موضوع در جدیدترین اظهارات این شرکت اشارات غیرمستقیمی به ساخت و توسعه Destiny 2 در سال جدید پیش رو شده است.

کم کم به پایان سال ۲۰۱۶ میلادی نزدیک می‌شویم و هیچ محتوا و بسته گسترش دهنده‌ای برای بازی Destiny توسط شرکت بانجی هنوز اعلام نشده است و همین موضوع طرفداران سری را به ساخت نسخه جدیدی از عنوان Destiny امیدوار کرده است.

شرکت اکتیویژن ساخت قسمت جدید بازی را بصورت غیر مستقیم تایید کرده است اما هنوز این خبر بصورت رسمی از سوی سازندگان منتشر نشده است. در هفته گذشته، شرکت بانجی در آخرین پست سال ۲۰۱۶ در وبلاگ خود اشاراتی به توسعه و ساخت قسمت جدید بازی Destiny داشته است. به گفته شرکت بانجی:

ما به محض اینکه از حال و هوای تعطیلات پیش رو خارج شدیم به روند کاری خود ادامه می‌دهیم. تا انتشار خبرهای دیگر از فعالیت ما، شرکت بانجی سخت مشغول کار خواهد شد، در واقع همیشه اینگونه بوده است و پرونده کاری بازی Destiny هیچوقت برای ما بسته نشده است. ما در حال آزمایش و بررسی برای شروع فعالیت دوباره خود هستیم. از همراهان همیشگی خود برای بازی کردن عناوین ساخته شده شرکت ما تشکر می‌کنیم. ما در سال آینده کارهایی بیشتری برای جلب توجه شما داریم اما بهتر است این خبرها را در زمان دیگری منتشر کنیم و در حال حاضر بیایید اجازه دهیم از برف لذت ببریم!

شرکت بانجی در ادامه عنوان کرد، در حالی که بیشتر همکاران و توسعه دهندگان ما در خارج از محل کار از تعطیلات لذت می‌برند، ما یک تیم پشتیبانی از بازی Destiny را در اختیار داریم تا درصورت بروز هرگونه مشکل در بازی این تیم بتواند مشکلات را برای بازیکنان حل کنند.

البته همیشه یک تیم از شرکت ما در حال فعالیت هستند تا مطمعن شوند بازی با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود.

در خبری دیگر اخیرا شرکت Vicarious Visions که ساخت بازی Skylanders را در کارنامه خود دارند، عنوان کرده است که بزودی به شرکت بانجی و های مون می‌پیوندد تا در ساخت و توسعه سری Destiny با آن‌ها همکاری کنند.

 

تری کروز به حضور در Overwatch علاقه دارد

تری کروز در هفته جاری از بلیزارد برای ملاقات با تیم Overwatch دیدار کرد و حدس و گمان‌هایی از اینکه او شاید صداپیشه یک شخصیت معرفی نشده باشد، مشاهده می‌شود.

در یک Theard جدید در ردیت، تری کروز گفت:

من بسیار دوست دارم تا در نقش DOOMFIST بازی کنم.

این حرف او برای طرفداران Overwatch در ردیت بسیار هیجان‌انگیز بوده و این Theard در حال حاضر ۱۲۲۲ پاسخ به همراه داشته است.

ستاره سریال‌ “بروکلین نه-نه” و فیلم سینمایی “بی‌مصرف‌ها” با ملافات کردن تیم توسعه دهنده Overwatch، باعث ایجاد شایعات زیادی شده است. هنوز هیچ چیزی از سوی بلیزارد و تری کروز تایید نشده اما حدس و گمان‌های زیادی توسط طرفداران زده می‌شود.

 

اولین تصویر مربوط به محتوای دانلودی جدید بازی Battlefield 1 منتشر شد

بازی Battlefield 1 بزودی یک محتوای دانلودی جدید با نام They Shall Not Pass دریافت می‌کند و به‌تازگی اولین تصویر از این محتوا توسط سازندگان برای علاقه‌مندان منتشر شده است.

به‌تازگی شرکت الکترونیک آرتز تصویری از بازی Battlefield 1 منتشر کرده است که به نظر می‌رسد مربوط به نیروهای فرانسوی هستند که قرار است بزودی در بازی حضور داشته باشند. این تصویر جدید در حساب توییتر سری Battlefield برای اولین بار به نمایش درآمده بود و زیر آن به زبان فرنسوی نوشته شد ” Soyez prêts “، ترجمه این جمله به معنای ” آماده باشید ” می‌باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید به نظر می‌رسد درگیری شدیدی میان سربازان در جریان است و پرچم‌های کشور فرانسه بر روی دیوارها آویزان شده است.

در وبسایت بازی Battlefield 1 در رابطه با این موضوع اعلام شده است که محتوای دانلودی جدید حداقل شامل دو ارتش جدید ( ارتش کشور فرانسه و روسیه ) می‌شود. شرکت سازنده بازی اخیرا اعلام کرده بود در بسته گسترش دهنده They Shall Not Pass ارتش کشور فرانسه به بازی اضافه خواهد شد.

کسانی که سیزن پس ۵۰ دلاری بازی را خریداری کرده بودند می‌توانند محتوای دانلودی They Shall Not Pass و محتواهای دیگر بازی را به راحتی دریافت کنند که به شما این اجازه را می‌دهد دو هفته زودتر از سایر بازیکنان به تجربه محتویات جدید بازی بپردازید.

اولین محتوای دانلودی بازی Battlefield 1 اخیرا با نام Giant’s Shadow برای دارندگان سیزن پس بازی بصورت رایگان منتشر شده بود، لازم به ذکر است که نقشه رایگانی در تاریخ ۲۰ ماه دسامبر برای عموم دارندگان بازی Battlefield 1 در دسترسی قرار خواهد گرفت.

 

God of War دارای مسیرها و روش‌های مختلفی خواهد بود

با توجه به صحبت‌های کوری بارلوگ، God of War برخلاف نسخه‌های قبلی این سری روش‌های مختلفی را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد.

نسخه‌های قبلی God of War در کشتن دشمنان و حل معماها خطی بودند. با این حال، چنین چیزی برای God of War صدق نمی‌کند. کوری بارلوگ به عنوان کارگردان بازی، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در حساب توئیتر خود وجود مسیرها و روش‌های مختلف برای دادن آزادی بیشتر به بازی‌بازان را تایید کرد.

عدم حضور God of War در رویداد PlayStation Experience 2016، چندین طرفدار را راجع به توسعه آن نگران کرد. کوری بارلوگ خطاب به اینگونه مسائل گفت تیم توسعه دهنده همیشه به افراد بیشتری نیاز دارد چراکه بازی‌ها بزرگ و پیچیده هستند.

او به طرفداران اطمینان داد تمام چیزهای مربوط به توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود اما “فوق‌العاده گیج‌ کننده” هم است:

هیچ جای نگرانی وجود ندارد. تیم توسعه دهنده همیشه به افراد بیشتری نیاز دارد. ساخت بازی به خوبی پیش‌می‌رود. فقط فوق‌العاده گیج کننده است.

God of War هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۷ برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود مگر اینکه با تاخیرهایی روبه‌رو باشیم.

 

تاریخ انتشار اولین محتوای دانلودی Final Fantasy 15 مشخص شد

اسکوئر اینکس اعلام کرده است که اولین محتوای دانلودی Final Fantasy 15 با نام Holiday Pack در ۲۲ دسامبر (۲ دی ۱۳۹۵) عرضه می‌شود. این محتوای دانلودی به‌صورت رایگان ارائه خواهد شد، ولی شامل نسخه‌ی ویژه‌ای با محتویات بیشتر هم می‌شود که در صورت خرید سیزن پس، آن را دریافت خواهید کرد. با این حال، معلوم نیست که این محتوای ویژه به‌صورت جداگانه هم عرضه می‌شود یا خیر و باید منتظر تایید اسکوئر اینکس ماند.

Holiday Pack، تجهیزات جانبی جدید، آیتم‌های دریافتی و یک بلیط برای حضور در کارناوالی طی بازی و… را به بازی اضافه خواهد کرد. اکنون می‌توانید محتویات Holiday Pack را در کنار تصاویری جدید از بازی مشاهده کنید:

نسخه‌ ویژه‌ Holiday Pack

Ring of Resistance

Tech Turbocharger (فقط برای نوکتیس)

Armiger Accelerator (فقط برای نوکتیس)

Blitzer’s Fanfare

Tactician’s Fanfare

Key of Prosperity

Stamina Badge (فقط برای نوکتیس)

Festive Ensemble (فقط برای نوکتیس) – با یک به‌روزرسان در ماه ژانویه، به بازی اضافه خواهد شد

Holiday Pack + Exclusive Photo Frames – با یک به‌روزرسان در ماه ژانویه، به بازی اضافه خواهد شد

+ Carnival Passport

نسخه‌ رایگانِ Holiday Pack

Nixperience Band

Warrior’s Fanfare

Choco-Mog Tee (فقط برای نوکتیس) – با یک به‌روزرسان در ماه ژانویه، به بازی اضافه خواهد شد

Carnival Passport

 

Star Wars: Battlefront 2 دارای بخش داستانی خواهد بود

عنوان Star Wars: Battlefront توانست بازخوردهای نسبتا خوبی دریافت کند اما یکی از مهم‌ترین انتقادها نبود بخش داستانی بود، شرکت الکترونیک آرتز پیش‌تر به این نکته اشاره کرده بود که شاید شاهد بخش داستانی در Star Wars: Battlefront 2 باشیم و حال به‌صورت رسمی بخش داستانی تایید شد.

جاستین مک‌کولی از الکترونیک آرتز به این نکته اشاره داشت که Star Wars: Battlefront درباره بخش چندنفره بود اما نسخه دوم توجه ویژه‌ای به بخش داستانی خواهد داشت.

نسخه اول تنها به این توجه کرده بود که هسته بخش چندنفره عالی را به ثبات برساند، چیزی که استودیوی دایس در ساخت آن فوق العاده است. استراتژی نسخه اول همین بود. حال با گسترش جهان بازی ما به این فهم رسیده‌ایم که کدام شخصیت‌ها باید به‌کار گرفته شوند، چه داستانی باید گفته شود و از چه فیلم‌ها و بازی‌هایی باید الگو بگیریم، ما با لوکاس فیلم نیز رابطه بسیار نزدیکی برقرار کرده‌ایم تا به بهترین نحو انجام گیرد.

ما صدای طرفداران را درباره اینکه بخش چندنفره عالی است شنیدیم اما کافی نبود و آن‌ها بسته کامل را می‌خواستند. پس تیم واقعا برروی ارائه یک بخش داستانی عالی تمرکز کرده است.

در ادامه مک‌کولی به این نکته اشاره داشت که برنامه فعلا این است که Star Wars: Battlefront 2 در تعطیلات ۲۰۱۷ انتشار یابد. Star Wars: Battlefront 2 قرار است به فیلم‌های Star Wars هم ربط داشته باشد و بسیار بزرگ‌تر از نسخه اول خواهد بود.

در آخر سخنگوی الکترونیک آرتز به این نکته اشاره داشت که آن‌ها می‌دانند که طرفداران داستان جدیدی می‌خواهند و نه بازگویی داستان‌های قبلی:

نیازی که نیست وقتی حرف از Star Wars میشود به‌سرعت سراغ لوک اسکای‌واکر برویم و داستان او را بازگویی کنیم. پس ما داستان لوک را نمی‌خواهیم بلکه داستان یک شخصیت جدید که کنترلش میکنیم برای ما مهم است.

در پایان نیز مک‌کولی به این نکته اشاره کرد که الکترونیک آرتز تصمیم دارد دنیای Star Wars را بیشتر از این‌ها گسترش دهد و در سبک‌های دیگر نیز آن را پیاده نماید.

درج دیدگاه

بررسی بازی