طراحی نرم‌افزار واقعیت مجازی با مشارکت هزاران شخصیت سه بعدی

استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی برای انجام امور حرفه ای و بازی‌های هیجان انگیز روز به روز در حال گسترش است، اما نرم‌افزارهای سازگار با آنها محدودیت‌های خاص خود را دارند.

طراحی نرم‌افزار واقعیت مجازی با مشارکت هزاران شخصیت سه بعدی

استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی برای انجام امور حرفه ای و بازی‌های هیجان انگیز روز به روز در حال گسترش است، اما نرم‌افزارهای سازگار با آنها محدودیت‌های خاص خود را دارند.

به گزارش عصر ارتباط به نقل از مهر، یکی از محدودیت‌های نرم‌افزارهای واقعیت مجازی آن است که تعداد شخصیت‌های موجود در آنها و همین طور صحنه‌های به تصویر کشیده شده در این نرم‌افزارها محدودیت‌هایی دارند و تعداد شخصیت‌های طراحی شده برای تعامل زیاد نیست.

اینتل به منظور حل این مشکل نرم‌افزار ویژه ای تولید کرده که قادر به افزودن تعداد زیادی شخصیت سه بعدی به محیط‌های واقعیت مجازی است. به عنوان مثال این نرم‌افزار می‌تواند محیط یک استادیوم را با حضور هزاران نفر بازسازی کند تا کاربر واقعا خود را در درون آن حس کند.

تولید این نرم‌افزار بخشی از طرح شرکت اینتل موسوم به Arena محسوب می‌شود که در قالب آن برنامه‌ها و نرم‌افزارهای تازه سازگار با هدست‌های واقعیت مجازی تولید خواهند شد. در نسخه آزمایشی این نرم‌افزار افزودن ۲۵۰۰ نفر برنامه ریزی شده که این رقم در آینده افزایش خواهد یافت.

این نرم‌افزار به گونه‌ای تولید می‌شود که دیگر برنامه‌نویسان و توسعه دهندگان هم بتوانند صحنه‌ها و اجزای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند. طراحی این نرم‌افزار با همکاری یک شرکت فناوری دیگری به نام Glimpse Group صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها

    ارسال دیدگاه