7 باید و نباید اینستاگرام برای حساب های تجاری

  • توسط نویسنده
  • ۲ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط –

 

 

7 باید و نباید اینستاگرام برای حساب­های تجاری

آسیه فروردین- در این مطلب، هفت باید و نباید اینستاگرام را برای کسب‌وکارها بررسی می‌کنیم. این باید­ها و نبایدها به شما کمک می‌کنند بیشترین بهره را از این شبکه اجتماعی ببرید.

  1. از یک سرویس رشد خوب اینستاگرام استفاده کنید

یک سرویس خوب رشد اینستاگرام به شما کمک می­کند تعداد فالوورهای واقعی را افزایش دهید و تعامل بیشتری را جلب کنید. با این حال، همه ابزارها، یکسان ساخته نمی شوند، بنابراین در انتخاب یکی از ابزارهایی که قرار است استفاده کنید، مراقب باشید. به عنوان مثال، سرویس رشد Ingramer از اتوماسیون برای صرفه­جویی در زمان، در حین رشد حساب شما استفاده می­کند که خطرناک است زیرا ممکن است از پلتفرم محروم شوید. کمی تحقیق کنید و به دنبال سرویسی با استراتژی رشد قابل اعتماد بگردید که به شما کمک کند تعداد فالوورهای خود را به صورت ایمن و صددرصد به صورت ارگانیک افزایش دهید.

  1. با فالوورهای خود در تعامل باشید

تعامل با فالوورها و ایجاد مکالمه، بسیار مهم است. از فالوورهای خود سوال بپرسید و اجازه دهید آنها در مورد رنگ­های محصول جدید، تصمیم بگیرند یا به شما بگویند کتاب الکترونیکی بعدی شما باید در مورد چه چیزی باشد. در مورد محتوای دیگران نظر بدهید و لایک کنید، در گفتگوها شرکت کنید، به نظرات پست‌های­تان پاسخ دهید و مردم را تشویق کنید محتوای شما را به اشتراک بگذارند. همچنین به مکالمات مربوط به برند خود و دنبال کردن هشتگ­های مرتبط با چت صنعت بپیوندید.

  1. یک دید امضایی ایجاد کنید

ایجاد یک ظاهر امضا برای حساب اینستاگرام شما زمان می­برد اما در مورد جذب افراد به پست­های شما و افزایش سطح تعامل، عالی، عمل می­کند. عکس­ها و رنگ­آمیزی اینستاگرام شما، باید منعکس­کننده لحن کلی برند شما باشد. به این موضوع فکر کنید که می­خواهید صفحه شما از نظر بصری، چگونه به نظر برسد. از یک طرح رنگ ثابت استفاده کنید تا مردم بتوانند بلافاصله پس از ورود به نمایه شما، احساس برند شما را پیدا کنند. در نهایت، فراموش نکنید که به طور مداوم از فیلترها و از پیش­تنظیم­هایی که نشان­دهنده برند شماست، استفاده کنید.

  1. به بیوگرافی خود توجه کنید

بیوگرافی شما اولین چیزی است که افراد هنگام ورود به پروفایل اینستاگرام­تان می­بینند اما همچنین تنها مکان برای پیوندهاست. به همین دلیل، باید از آن به خوبی استفاده کنید. وقتی محصول یا خدمات، صفحه فرود یا پست وبلاگ جدیدی برای تبلیغ دارید، پیوند را در بیوگرافی خود قرار دهید تا افراد را مستقیما به آنجا بفرستید. علاوه بر این، زمانی که پست‌هایی را در فید خود به اشتراک می‌گذارید، از یک CTA استفاده کنید تا به دنبال‌کنندگان خود اطلاع دهید که چه چیزی را در بیوگرافی خود تبلیغ می‌کنید. این کار، می­تواند یک راه عالی برای جذب ترافیک بیشتر به وب­سایت شما باشد.

 

  1. فقط به خاطر پست، پست نگذارید

درست مانند سایر شبکه­های اجتماعی، ارسال بیش از حد پست، فقط فالوورهای شما را آزار می­دهد. آن را تا سه پست در روز نگه دارید، مگر اینکه به نظر برسد فالوورهای شما نسبت به تعداد بیشتری از پست­ها، واکنش بهتری نشان می­دهند. همچنین، هرگز محتوایی را که نامربوط است، فقط به خاطر داشتن پست، ارسال نکنید. این، یک زمینه کلیدی است، بنابراین مطمئن شوید پست­های شما با علایق مخاطبان و همچنین با هدف برند شما مرتبط است. اگر با تولید محتوا مشکل دارید، سرعت پست خود را طوری تنظیم کنید که متناسب با کسب­وکار شما باشد.

  1. استفاده از استوری­های اینستاگرام را فراموش نکنید

استوری­های اینستاگرام نه تنها سرگرم­کننده هستند، بلکه بخش مهمی از برنامه محتوای IG شما هستند. در حالی که فید شما باید بیشتر تنظیم شود، می‌توانید به خودتان اجازه دهید در استوری‌های­تان کمی تهاجمی رفتار کنید. علاوه بر این، استوری­های اینستاگرام، فرصت­های بسیار زیادی را برای ساده­سازی فروش شما فراهم می­کند. به عنوان مثال، گزینه Swipe-up به شما این امکان را می دهد که دنبال­کنندگان خود را از یک استوری، مستقیما به صفحه محصول خاصی در سایت تجارت الکترونیک خود هدایت کنید.

  1. پیشرفت خود را پیگیری کنید

درست مانند هر جنبه دیگری از بازاریابی دیجیتال، شما باید نتایج برنامه بازاریابی اینستاگرام خود را اندازه­گیری کنید. هنگام توسعه استراتژی خود، اولین مورد باید تعیین اهداف روشن و معیارهایی باشد که به شما امکان می­دهد پیشرفت خود را دنبال کنید. دانستن اینکه چه مناطقی را ردیابی کنید، می­تواند مشکل باشد. به عنوان مثال، اگر هدف شما افزایش فالوور و آگاهی از برند است، باید روی اندازه­گیری تعداد فالوورها، منشن­ها و اشتراک­گذاری­های روزانه تمرکز کنید. از طرف دیگر، اگر هدف شما بهبود تعامل است، باید نظرات و لایک­ها را دنبال نمایید.

در مجموع، وقتی صحبت از اینستاگرام برای حساب­های تجاری می­شود، بایدها و نبایدهای زیادی وجود دارد. امیدواریم این مطلب، به رفع برخی از مهم­ترین معضلات کمک کرده باشد. مسیر نهایی برای موفقیت این است که در استراتژی اینستاگرام خود، ثابت­قدم و همیشه به دنبال راه­های جدید بهبود باشید.


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin