چگونه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به مشاوران املاک قدرت می دهد؟

  • توسط نویسنده
  • ۲ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط –

 

 

چگونه نرم­افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به  مشاوران املاک قدرت می­دهد؟

آسیه فروردین- در این رابطه، Real Estate CRM ابزاری است که به طور خاص طراحی شده تا به آژانس املاک، اجازه دهد تجارت املاک و مستغلات را از طریق یک داشبورد مدیریت کنند. داده‌های CRM در فضای ابری ذخیره می‌شوند و امکان ادغام یکپارچه بین چندین برنامه را فراهم و دسترسی به همه اطلاعات را در یک مکان، تسهیل می­کنند. در این مطلب، دلایل لزوم استفاده مشاوران املاک و مستغلات از CRM و مزایای آن ذکر شده است.

  1. CRM، پاسخگویی را تسریع می­کند

اکنون، یک دوره رقابتی است و مشتریان نیز این روزها، بسیار خواستار رقابت هستند. یک کسب­وکار نمی تواند به مشتریان خود دیر پاسخ دهد. شرایط مشابه برای صنعت املاک و مستغلات نیز وجود دارد. هرچه سریع­تر به آخرین درخواست­ها پاسخ داده شود، احتمال انجام معامله بیشتر می­شود. همچنین هنگامی که یک مشتری به کسب­وکار بازگشته و می‌خواهد نگرانی‌ها و دغدغه­های خود را مرتفع کند، انتظار دارد مشاور املاک، سریع‌تر پاسخ دهد. نرم­افزار CRMs دارای عملکردهای ابری و حتی اپلیکیشن­های  کاربردی تلفن همراه است که به مشاوران املاک اجازه می­دهد بلافاصله از هر دستگاهی به مشتریان خود پاسخ دهند. با این نرم­افزار، آنها می­توانند پاسخ­های خودکار سفارشی را برای حفظ مشتریان راضی خود تنظیم کنند.

  1. CRM، قدرت تجزیه و تحلیل را افزایش می­دهد

تجزیه و تحلیل CRM برای موفقیت شغلی یک مشاور املاک بسیار مهم است. برای آژانس املاک، تجزیه و تحلیل جزئیات یک ملک، مواردی مانند ارزش ملک، موقعیت جغرافیایی، در دسترس بودن مدارس و بیمارستان­ها، در دسترس بودن بازارها و غیره را شامل می­شود. مشاوران املاک از طریق نرم­افزار مدیریت مشتری، با اولویت­های مشتریان خود آشنا می­شوند تا بتوانند از آن برای دستیابی به سرنخ­های لازم استفاده کنند. نرم افزار املاک و مستغلات همچنین می­تواند ابزارهای گزارش موردنیاز برای تجارت املاک و مستغلات را ایجاد و به رهبران در تصمیم­گیری صحیح و به موقع کمک کند.

  1. CRM، برای استفاده، سازگار و آسان است

صنعت املاک و مستغلات، بعضا با چالش­هایی مانند پاسخ دادن به تماس­های تلفنی و ایمیل های مشتریان یا سایر ذینفعان مواجه می­شود. یکی از بزرگ­ترین اشتباهات مشاوران املاک و مستغلات، این است که فکر می­کنند مشتریان تجاری، متون آنها را می­بینند، ایمیل­های آنها را می­خوانند، به پیام­های صوتی آنها گوش می­دهند و آنچه را که مشاوران املاک از آنها انتظار دارند، یادداشت می­کنند. این امر، امکان ندارد زیرا همه مشتریان به همان اندازه که یک مشاور املاک مشغول است، مشغله دارند. یک نرم افزار CRM با اسکریپت­های داخلی، از قبل، به مشتریان اجازه می­دهد تا به طور منظم با مشتریان موردانتظار، ارتباط برقرار کنند. این امر، تجارت را آسان و ساده می­کند. این نرم­افزار به صورت روزانه برای مشاوران املاک، ثبات ایجاد می­کند.

  1. CRM، مشتریان باارزش را نشان می­دهد

برای هر کسب­وکار، این امر مهم است که هرگز ردیابی مشتریان وفادار یا باارزش خود را از دست ندهد. این ابزار به مشاور املاک اجازه می­دهد تا به طور کارآمد از چنین مشتریانی با ارزش بالا در یک پایگاه داده نگهداری کند و به آنها کمک می­کند تا روابط خود را با مشتریان قوی نگه دارد. این امر، این اطمینان را حاصل می­کند که مشاور املاک با مشتریان وفادار در تماس است و مشاوران املاک را از فراموشی، که معمولا اکثر آنها به آن دچار هستند، برحذر می­کند. این نرم­افزار به آژانس­های املاک و مستغلات اجازه می‌دهد یادآوری‌هایی به مشتریان وفادار برای ارسال پیام‌های خودکار در روزهای خاص مانند تولدها، سالگردها و حتی تعطیلات داشته باشند. این اقدام کوچک، باعث احساس شادمانی و ارزش بیشتر توسط مشتریان می­شود و در نتیجه، برای کسب­وکار پیشرو نیز ایجاد ارزش می­کند.

  1. CRM، موجب ارجاع سایر مشتریان می­شود

در صنعت املاک و مستغلات، یک آژانس، بیشترین منفعت را در تجارت خود از مشتریان راضی قبلی دریافت می­کند؛ رکوردی که روی کاغذ نگهداری می­شود، ایمن نیست و یافتن آن زمان می­برد. نرم­افزار CRM به مشاوران املاک اجازه می­دهد رکورد مناسبی از مشتریان راضی نگه دارند و این امر، می­تواند از هر نقطه­ای ارزیابی شود. این مشتریان راضی، دیگران را به این کسب­وکار ارجاع می­دهند. به طور خلاصه، نرم­افزار به شما اجازه می­دهد رابطه بسیار قوی­تری با مشتریان در حوزه املاک و مستغلات داشته باشید.

در مجموع باید گفت نرم­افزار مدیریت ارتباط با مشتری، نیاز صنعت املاک و مستغلات است و به مشاوران املاک کمک می­کند تا بازه فعالیت خود را گسترش دهند، سرنخ های بیشتری کسب کنند و در نهایت، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالاتری به دست آورند. با این نرم­افزار، دستیابی به مشتریان موجود، سریع­تر و آسان­تر از همیشه خواهد شد و داده­های رسمی در فضای ابری ذخیره می­شوند و حتی اگر مشاور املاک در دفتر خود حضور نداشته باشد، به آنها دسترسی خواهد داشت. انتظار می رود فروش نرم­افزار CRM، تا سال 2025 به 80 میلیارد دلار افزایش یابد. دلیل این امر، کارآیی و افزایش تجارت شرکت­ها از طریق این نرم­افزار است. با استفاده از اتوماسیون و هوش مصنوعی، CRM به مشاوران املاک و مستغلات، اجازه می­دهد تا خطاها را کاهش و اثربخشی را کاملا افزایش دهند.

 

 

 

 


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin