سرپرست جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  • توسط خبرنگار
  • ۲ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط – به گزارش ایسنا، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از دکتر وحید یزدانیان، طی حکمی دکتر سید محمد رضوی زاده را به سمت «سرپرست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب کرد.

«ارتقای جایگاه، تغییر رویه‌ها و مأموریت‌های پژوهشگاه برای تبدیل آن به دیده‌بان، مغز متفکر و پیشران صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور»، «آینده‌پژوهی در عرصه فناوری ارتباطات و اطلاعات و دیده‌بانی فناوری‌های جدید در این حوزه و گفتمان سازی و ایجاد حساسیت نسبت به تحولات نوین در بدنه مدیریتی کشور»، «مشارکت فعال در طراحی و معماری و حل مسائل شبکه ملی اطلاعات در تعامل با مجری مربوطه»، «حل مشکلات علمی و پژوهشی و مسائل واقعی بخش‌های مختلف وزارتخانه و چابک‌سازی فرآیندها و ساختارهای اداری پژوهشگاه برای حل مسائل ارجاعی از سوی بخش‌های مختلف وزارتخانه در کمترین زمان ممکن» و «پیگیری برای اصلاح آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت‌علمی پژوهشگاه به‌منظور افزایش نقش و مشارکت همکاران در حل مشکلات واقعی وزارتخانه و کشور اهم انتظارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دکتر رضوی‌زاده است که در حکم انتصاب وی آمده است.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضوی‌زاده دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات و دانشیار عضو هیئت‌علمی گروه مخابرات دانشگاه علم و صنعت است. وی همچنین رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت است. مدیر آزمایشگاه تحقیقاتی شبکه‌های سیار باند پهن، مدیر گروه مخابرات دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت ایران، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت ایران، مدیر گروه ارتباطات رادیویی ثابت و سیار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشاور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ازجمله مهم‌ترین سوابق اجرایی رضوی زاده است.

سرپرست جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

وی عضو ارشد انجمن جهانی مهندسین برق و الکترونیک (IEEE) و عضو هیئت‌مدیره بخش ایران این انجمن است. نظارت و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی متعدد، عضویت در کمیته‌های علمی کنفرانس‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی، داوری در مجلات معتبر بین‌المللی و انتشار حدود یک‌صد مقاله علمی در مجلات علمی داخلی و بین‌المللی بخشی از سوابق علمی ایشان است.


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin