MSP  در خدمت رهبران تجاری

  • توسط نویسنده
  • ۳ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط –  تصمیم‌گیری مناسب در زمینه تجارت با فناوری اطلاعات، کاری است که شما اغلب به عنوان یک رهبر تجاری انجام می‌دهید بنابراین شاید فکر کنید تا قبل از اتخاذ این تصمیمات، نیازی به تماس با خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) نیست. ‌درست است؟ خیر! دلایل زیادی وجود دارد که شما باید قبل از تصمیم‌گیری نهایی با خدمات پشتیبانی شبکه تماس بگیرید.

* ‌جاده‌های منتهی به فناوری اطلاعات

در دوران معاصر، فناوری اطلاعات در بیشتر جنبه‌های یک تجارت، نقش گسترده‌ای دارد. ‌همه ما این را می‌دانیم اما هنگام تصمیم‌گیری‌های تجاری مرتبط، این موضوع، اغلب نادیده گرفته می‌شود یا موردپسند قرار نمی‌گیرد. ‌از آنجا که بیشتر جاده‌ها به فناوری اطلاعات ختم می‌شوند، ما شما را تشویق می‌کنیم که متوقف شوید و این سوال را از خود بپرسید: «آیا این تصمیم تجاری، فناوری اطلاعات را شامل می‌شود؟»

اگر پاسخ مثبت است، همان جایی است که شریک مورداعتمادتان یعنی خدمات پشتیبانی شبکه وارد می‌شود! آنها به‌طور فعالانه با کسب‌وکار شما کار خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند با کمترین زمان، بیشترین ارزش را از این تصمیمات تجاری دریافت می‌کنید. ‌

توصیه می‌کنیم قبل از نهایی کردن تصمیمات تجاری با خدمات پشتیبانی شبکه تماس بگیرید. ‌خرید رایانه یا تعویض نرم‌افزار ارايه‌دهندگان تلفن، سیستم‌ها یا برنامه‌های نصب، به‌روزرسانی چاپگرهای اداری، تعویض ارايه‌دهندگان خدمات اینترنت یا برنامه‌های توسعه و کسب مشاغل دیگر از سوی خدمات پشتیبانی شبکه انجام می‌شود.‌MSPها، می‌دانند چه چیزی نیاز است و ممکن است باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما شوند.

* ‌توصیه‌های تجاری MSP

از آنجا که خدمات پشتیبانی شبکه از شبکه و تجارت شما اطلاع دارد، توصیه‌های زیر را برای کمک ارايه می‌دهد:

– محصولات یا خدمات مناسب را برای پاسخگویی به نیازهای خود به بهترین وجه انتخاب کنید. ‌

– به جوانب مثبت و منفی پیاده‌سازی سیستم‌های جدید بپردازید. ‌

– جزییات را برای جلوگیری از قطع شدن خدمات هماهنگ کنید. ‌

از آنجا که اکثر‌MSPها، روابط بسیار خوبی با بسیاری از فروشندگان خدمات دارند، اغلب می‌توانند قیمت‌گذاری بهتری نسبت به هزینه‌های خود داشته باشند. ‌آنها ممکن است نیاز به ایجاد تغییراتی در شبکه شما داشته باشند. ‌اگر تصمیمات شغلی‌تان شاملIT باشد، احتمال اینکه خدمات پشتیبانی شبکه نیاز به ایجاد تغییراتی در شبکه داشته باشد، وجود دارد تا اطمینان حاصل شود به درستی کار می‌کند و خرابی را به حداقل می‌رساند. ‌با این حال حتی اگر تصمیم گرفته شود که به کمک خدمات پشتیبانی شبکه نیازی نیست، آنها همیشه برای صحبت با مشتریان و شنیدن تحولات آینده از زبان مشتری، فرصت بسیار ارزشمندی هستند.


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *