پرداخت یاری درگاه واسط

بررسی امکانات و مزایای اسکریپت پرداخت یار و درگاه واسط

  • توسط نویسنده
  • ۳ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط – اکثر کسب و کارهای پیشرو و موفق با استفاده از فناوری های جدید سعی می کنند تجربه منحصر به فردی را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهند. ارائه تجربه کاربری ویژه، یکی از مهم ترین اصول بازاریابی می باشد که افزایش مشتری و موفقیت در بین رقبا را تضمین می کند.

اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، تاکنون متوجه شده‌اید که داشتن یک درگاه پرداخت برای جابجایی ایمن و سریع تراکنش های کاربران و مشتریان تاثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد مشتریان جهت خرید محصولات و خدمات شما دارد.

به همین دلیل وب سایت رابسانا با طراحی و توسعه اسکریپت های درگاه واسط و پرداخت یار، بستری ویژه و کاربر پسند را جهت پرداخت های سریع و ایمن فروشگاه های آنلاین توسعه داده است.

با استفاده از سرویس درگاه پرداخت رابسانا که شامل اسکریپت های پرداخت یاری و اسکریپت درگاه واسط می باشد، می توانید فرایند نقل و انتقال ایمن تراکنش ها را تضمین کرده و به سرعت به عنوان یک کسب و کار معتبر و پیشرو در حوزه فعالیت خود شناخته شوید.

با ما همراه باشید تا در ادامه امکانات و مزایای اسکریپت های درگاه واسط و پرداخت یاری را مرور کنیم.

اسکریپت درگاه پرداخت چیست؟

 

اسکریپت درگاه پرداخت یاری و درگاه واسط اینترنتی محصول رابسانا


درگاه پرداخت یک سیستم پیچیده است که امکان پرداخت یا انتقال وجه را برای مشاغل آنلاین و آفلاین فراهم می کند. این اسکریپت با رمزگذاری داده های محرمانه باعث انتقال سریع و روان آنها بین خریدار، فروشگاه آنلاین و بانک می شود. با استفاده از اسکریپت پرداخت یاری یا اسکریپت درگاه واسط آنلاین، فروشگاه به عنوان درگاه پرداخت و بانک نیز به عنوان پردازنده عمل می کند. بنابراین درگاه پرداخت بین سه شرکت کننده(خریدار،فروشگاه و بانک) در فرایند پرداخت ارتباط برقرار می کند. اسکریپت های درگاه بانکی رابسانا با استفاده از ابزارهای مختلف ضد کلاهبرداری و عملکرد در چارچوب استاندارد صنعت پرداخت کارت(PCI) اطمینان می دهد که تمام تراکنش ها به درستی اجرا می شوند.

از نظر فنی، درگاه پرداخت یک لایه بالاتر از پردازنده پرداخت است که داده ها را از کاربر دریافت و نسبت به روش پرداخت انتخاب شده عملیات موردنظر را با ساختاری قابل فهم به پردازنده هدایت می کند.

چرا باید اسکریپت درگاه پرداخت سفارشی را تهیه کنیم؟

 

درگاه پرداخت سفارشی با اسکریپت های درگاه آنلاین رابسانا

 

زیرا، اسکریپت های درگاه بانکی خیلی زیادی وجود دارد که میتوانید به سادگی آنها را انتخاب کرده و به فروشگاه خود متصل کنید. همچنین، برخلاف بسیاری از اسکریپت های درگاه پرداخت آماده که کنترل کامل روند پرداخت را در اختیارتان قرار نمی دهند؛ با استفاده از اسکریپت های پرداخت یار یا درگاه واسط رابسانا می توانید تمام مراحل پرداخت را به طور کامل کنترل و مدیریت کنید. علاوه بر این، همیشه نکاتی نیز وجود دارد که با توجه به شرایط مختلف ممکن است تصمیم بگیرید آنها را تغییر دهید یا ویژگی هایی به صورت کاملا اختصاصی شده به آنها اضافه کنید.

لازم به ذکر است که طراحان رابسانا با توجه به جدیدترین ترین روش های طراحی روز دنیا اقدام به طراحی اسکریپت های پرداخت یاری و درگاه واسط کرده‌اند تا با ارائه محصولی کاربر پسند اطمینان حاصل کنند که مشتریان شما تجربه‌ای منحصر به فرد را به دست خواهند آورد.

مزایای اسکریپت های درگاه آنلاین پرداخت یاری و درگاه واسط رابسانا

تسریع انجام تراکنش ها با اسکریپت پرداخت یاری رابسانا

هزینه های کمتر:

با روش های پرداخت آنلاین آماده، میزان کارمزد برای هر تراکنش به طور خودکار محاسبه می شود. علاوه بر این، در بیشتر موارد، شما باید هزینه‌ای را برای ثبت نام بپردازید. استفاده از اسکریپت های سفارشی درگاه پرداخت رابسانا چون پرداخت یار و درگاه واسط  به شما این امکان امکان را می دهد که رئیس خود باشید و هزینه های پردازش را کاهش و مدیریت دهید.

ویژگی های سفارشی:

حتی بهترین شرکت های پردازنده پرداخت بین المللی نیز نمی توانند همه انتظارات شما را برآورده کنند. اگر لیست روش های پرداخت را بررسی کنید، متوجه می شوید که این درگاه های آنلاین از تراکنش های چند ارزی پشتیبانی نمی کنند؛ برخی دیگر با کارمزدهای ثابت کار نمی کنند یا اینکه کارمزد بسیار بالایی را دریافت می کنند. شما می توانید با انتخاب اسکریپت سفارشی پرداخت یار یا درگاه واسط رابسانا، دقیقا محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

همچنین، توسعه دهندگان ما به نحوی این اسکریپت ها را طراحی کرده‌اند که شما می توانید در هر زمان نسبت به اضافه کردن امکانات جدید یا سفارشی سازی امکانات موجود اقدام کنید.

درآمد اضافی:

با داشتن یک پنل درگاه پرداخت اینترنتی، خودتان نیز می توانید به یک ارائه دهنده خدمات پرداخت تبدیل شوید. این بدان معناست که می توانید کارمزد ثبت نام و تراکنش ها را از سایر کسب و کارها دریافت کنید. بنابراین می توانید راه جدیدی را برای توسعه تجارت خود در نظر بگیرید که به رشد و افزایش سود شما کمک می کند.

خدمات پرداخت یکپارچه:

ما در رابسانا، با یکپارچه سازی سیستم درگاه پرداخت مورد نظر شما با API های شخص ثالث امکان استفاده حداکثری از زیرساخت درگاه پرداخت شما را فراهم می کنیم و تراکنش ها را به صورت مستقیم در برنامه تحت وب، اپلیکیشن تلفن همراه یا وب سایت شما قابل دسترسی می نماییم.

توسعه درگاه پرداخت سفارشی:

وقتی یکپارچگی استاندارد کافی نباشد، توسعه دهندگان رابسانا میتوانند یک درگاه پرداخت سفارشی ایجاد کرده یا ویژگی های مورد نظر را در درگاه پرداخت ادغام کنند تا انعطاف پذیری، امنیت و عملکرد بیشتری ایجاد شود. تیم مهندسان نرم افزار رابسانا درگاه پرداخت سفارشی شما را به نحوی توسعه می دهند تا از روند توسعه یکپارچه که برای استقرار سریع، افزایش کارایی و بهینه سازی تجربه کاربری طراحی شده است، پشتیبانی کنند.

نرم افزار پردازش پرداخت

توسعه دهندگان رابسانا نرم افزار پردازنده پرداخت را برای پشتیبانی از مجوزها، ضبط، فروش، برگشت جزئی، بازپرداخت، پرداخت های مستمر و سایر روش های پرداخت یکپارچه سازی می کنند.

یکپارچه سازی تجارت الکترونیک

ما با یکپارچه سازی یک API پلت فرم تجارت الکترونیک قدرتمند و پلاگین سبد خرید در اسکریپت های پرداخت یار / درگاه واسط خود از بروز رسانی اختصاصی کارت، توکن های پیشرفته، پرداخت های مستمر و محافظت از کلاهبرداری پشتیبانی می کنیم.

پیاده سازی کیف پول

یکی دیگر از قابلیت های اسکریپت های درگاه واسط و پرداخت یاری رابسنا امکان اختصاص دادن کیف پول به هر کاربر می باشد. به این ترتیب کاربران علاوه بر شارژ کیف پول خود می توانند تراکنش های مورد نظر خود را زمانبندی کرده تا به صورت خودکار، منظم و ایمن فرایند انتقال یا پرداخت وجه انجام شود.

جمع بندی

اسکریپت درگاه واسط با قابلیت پشتیبانی چند ارزی

 

همانطور که از موارد فوق متوجه شده‌اید، اسکریپت درگاه واسط / پرداخت یار برای کسب و کارهای باثباتی که می خواهند با قوانین خود به تجارت بپردازند و به عنوان یک کسب و کار پیشرو و منحصر به فرد شناخته شوند انتخاب هوشمندانه‌ای است.

توسعه دهندگان مجرب رابسانا با استفاده از دانش و تجربه گسترده‌ خود در ساخت، سفارشی سازی و ادغام اسکریپت های پرداخت آنلاین استاندارد درگاه های پرداخت اینترنتی برای کسب و کارهای گوناگون، محصولی منحر به فرد را طراحی و توسعه داده‌اند که کاملاً قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی می باشد.

علاوه بر موارد فوق، استفاده از اسکریپت درگاه واسط / پرداخت یار فرصت های زیادی را برای جذب و افزایش مشتریان شما مهیا می کند که در ادامه باعث فروش بیشتر و کسب سود حداکثری خواهد شد.

 


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *