تشکیل ائتلاف امنیت سایبری در آمریکا

  • توسط نویسنده
  • ۲ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط – پنج شرکت آمریکایی با همکاری یکدیگر و در راستای تقویت امنیت زیرساخت‌های حیاتی کشور خود یک ائتلاف امنیت سایبری تشکیل دادند.

به گزارش سایبربان به نقل از سکیوریتی ویک؛ چند شرکت آمریکایی برای راه‌اندازی یک ائتلاف امنیت سایبری فناوری عملیاتی (The OT Cyber Coalition) که مدعی است هدف آن کمک به تقویت سیستم‌های کنترل صنعتی (ICS) و زیرساخت‌های حیاتی در ایالات‌متحده است متحد شده‌اند.

این ائتلاف توسط غول صنعتی آمریکا هانی ول (Honeywell) و شرکت‌های امنیت سایبری فور اسکَوت (Forescout)، کلروتی (Claroty)، نوزومی نت وورکز(Nozomi Networks) و تِنِبل (Tenable) تأسیس شد. این ائتلاف با دولت و سهامداران بخش خصوصی برای توسعه راه‌حل‌های امنیت سایبری مبتنی بر استانداردها همکاری خواهد کرد.

این گروه معتقد است باید از راه‌حل‌های اختصاصی اجتناب شود و برای اطمینان از قابلیت همکاری به یک رویکرد خنثی ازنظر فناوری نیاز است که صاحبان زیرساخت‌های حیاتی و اپراتورها را تشویق می‌کند تا راه‌حل‌هایی را انتخاب کنند که بهترین کارایی را برای آن‌ها دارد.

به گفته وال‌استریت ژورنال این ائتلاف یک گروه لابی است که قصد دارد برای لابی کردن با قانون‌گذاران و مقامات ثبت‌نام کند و در کنار آن می‌تواند به‌عنوان یک انجمن تجاری به دنبال ثبت وضعیت قانونی خود باشد.

این گروه از دولت حمایت خواهد کرد تا ازنظر فناوری موضع بی‌طرفی خود را حفظ کند و درعین‌حال مشوق توسعه جامعه بزرگ‌تری از فروشندگان امنیت سایبری باشد.

این گروه در وب‌سایت خود نوشت در مورد استانداردها، بهترین شیوه‌ها و تأثیر سیاست‌ها به دولت و صاحبان زیرساخت‌های حیاتی و اپراتورها تخصص ارائه می‌دهد. همچنین هدف این گروه تبدیل‌شدن به یک مشاور مورد اعتماد برای سیاست‌گذاران است که در مورد پیشنهاد‌ها بازخورد ارائه می‌کند و ایده‌های خود را پیش می‌برد.

این گروه همچنین از آژانس‌های غیرنظامی فدرال برای دریافت بودجه بیشتر برای اجرای اقدامات امنیت سایبری فناوری عملیاتی حمایت خواهد کرد.

شاون تیلر (Shawn Taylor) معاون شرکت فور اسکوت دراین‌باره گفت: ما پتانسیل جمع‌آوری اطلاعات دارایی‌ها، داده‌های آسیب‌پذیری، تهدیدات و حوادث امنیتی و وضعیت خطر را برای ارائه اطلاعات و بینش در زمان واقعی برای کمک به حمایت از دولت ایالات‌متحده، صاحبان دارایی‌ها و اپراتورها به‌عنوان بخشی از مأموریت دفاع جمعی خود داریم.

مارتی ادواردز (Marty Edwards)، معاون شرکت تنبل هم گفت: شرکت‌های ما نمایندگانی از کل چرخه فناوری عملیات هستند و می‌توانند به‌صورت راهبردی توسط دولت ایالات‌متحده در یک ظرفیت مشاوره و توسط اپراتورهای زیرساخت‌های حیاتی برای محافظت از خود و بهبود آمادگی ملی‌مان استفاده شوند.


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin