دادگاه تجدید نظر پرونده پاساژ علاءالدین برگزار شد

  • توسط نویسنده
  • ۲ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط – شهردار منطقه۱۱ از برگزاری دادگاه تجدید نظر به منظور ابطال رای ماده ۳۸ آیین نامه معاملات شهرداری تهران در ماجرای احقاق حقوق شهروندان در دعوی مالک مجتمع تجاری علاءالدین و منطقه۱۱ خبر داد.

محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران در گفت‌وگو با فارس، اعلام کرد: به منظور احقاق حقوق شهروندی و حق تضییع شده مردم در پرونده درخواست صدور جواز ساخت طبقه هفتم مجتمع علاءالدین ضمن حضور در دادگاه برای دفاع از این پرونده به این نکته توجه داریم که حقوق شهروندان، به هیچ وجه محل مصالحه نیست و در این موضوع کوتاهی نخواهیم کرد.

موسوی افزود: پس از رای صادره از ماده ۳۸ آیین نامه معاملات شهرداری تهران مبنی بر الزام شهرداری بر صدور پروانه ساخت طبقه هفتم مجموعه تجاری مجتمع علاءالدین، برای تحقق وعده های صادقانه ای که به مردم دادیم در دادگاه حاضر شدیم و به رای اعتراض کردیم.

شهردار منطقه۱۱ گفت: پس از دستور اکید شهردار تهران مبنی بر شفافیت و پیگیری حقوق مردم در مجتمع علاءالدین، با تلاش و پیگیری مجدانه همکاران مرکز حقوقی شهرداری تهران و اداره حقوقی منطقه۱۱ درخواست ابطال رای ماده ۳۸ را به مرجع تجدید نظر ارایه کردیم و از مراجع قضایی درخواست حمایت و پشتیبانی از حقوق مردم داریم.

سید محمد موسوی خاطر نشان کرد:ساخت طبقه هفتم در این مجتمع با هیچ یک از ضوابط شهر سازی از جمله تراکم، سطح اشغال، تعداد طبقات و… منطبق نیست و در حال حاضر این مجتمع یکی از شلوغ ترین مراکز تجاری ایران بوده روزانه هزاران نفر به این مجتمع تردد دارند، با توجه به وضعیت موجود این مجتمع ، ساخت طبقه هفتم، قطعا حقوق عامه شهروندان را به مخاطره خواهد انداخت و لذا با عزمی جدی موضوع را پیگیری می کنیم.

شهردار منطقه۱۱ ضمن اشاره به درخواست های مکرر مردم و کسبه این پاساژ در خصوص ایمن سازی و پیشگیری از ساخت و ساز در مجتمع علاءالدین گفت: نمی خواهیم حادثه تلخ پلاسکو تکرار شود و نباید اجازه بدهیم ایمنی شهروندان برای مصالح شخصی برخی به خطر بیافتد.

وی افزود: در شهرداری تهران با تکیه بر اصول عدالت و شفافیت از حق مردم گذشت نمی‌کنیم.

شهردار منطقه ۱۱ تهران خاطر نشان کرد: حق مردم وامنیت آنها خط قرمز ما در شهرداری تهران‌است که با همراهی حقوق‌دانان مجموعه شهرداری، تمام تلاشمان را برای ابطال رای و جلب رضایت شهروندان به کار خواهیم گرفت.

 


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin