مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست اعلام کرد

ارسال مرسولات نمایشگاه کتاب در کوتاه‌ترین زمان ممکن

  • توسط خبرنگار
  • ۲ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط –

حسن عمیدی در گفت‌وگوی تلویزیونی، مهمترین رویداد فرهنگی کشور را  برگزاری نمایشگاه کتاب خواند و گفت: نمایشگاه کتاب برای شرکت ملی پست فرصت و افتخاری است تا بتواند همپای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران در این رویداد فرهنگی مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کند. امسال در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، شرکت ملی پست هم در بخش مجازی و هم فیزیکی نمایشگاه حضوری فعال دارد و سعی دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کتاب‌های سفارش‌شده از سوی مردم در اقصی نقاط کشور را ارسال کند.

وی با بیان اینکه از زمان تحویل بسته‌ها از سوی ناشران به اداره پست، همه مرسوله‌ها با یک کد رهگیری و قابل پیگیری هستند، افزود: این بسته‌ها لحظه‌ به لحظه رهگیری می‌شوند و به محض آنکه تحویل خریدار شوند، اداره پست از طریق سامانه‌ هوشمند خود این مساله را به اطلاع ستاد اجرایی نمایشگاه می‌رساند.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست با اشاره به برگزاری دو دوره قبل نمایشگاه کتاب به‌صورت مجازی گفت: شرکت ملی پست با به‌کارگیری تجارب به دست‌آمده و ارتقای زیرساخت‌ها توانست در این دوره نیز خدمت‌رسانی مطلوبی داشته باشد.

عمیدی درادامه با بیان اینکه تا ساعت ۱۰ صبح دهمین روز از نمایشگاه کتاب در بخش مجازی مجموعا تعداد ۳۵۲هزار و ۸۲۷ سفارش کتاب ثبت شده، افزود: ازین تعداد ۲۷۳ هزار و ۲۹۰ سفارش توسط ناشران آماده‌سازی و به پست تحویل شده است. از مجموع سفارش‌های تحویل داده‌شده به پست تعداد ۱۳۱ هزار و ۶۲۲ سفارش نیز توزیع شده است. همچنین تعداد ۲۶۲۰ فقره مرسوله در بخش فیزیکی نمایشگاه تحویل پست شده، که ازین تعداد نیز ‌بیش از ۲۰۰۰ مرسوله تا کنون توزیع شده است.

به گزارش ایسنا، شرکت ملی پست در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران در دو بخش مجازی و فیزیکی با تعداد ۲۴ غرفه شامل سه غرفه در بخش فیزیکی و ۲۱ واحد پستی ثابت و سیار برای بخش مجازی به هموطنان و ناشران خدمت ارائه می‌دهد. با وجود یک روز تعطیلی نمایشگاه کتاب در پی آلودگی هوا، بخش حضوری نمایشگاه در مصلای تهران، طبق اعلام اولیه، ساعت ۲۰ شنبه ۳۱ اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد. بخش مجازی نمایشگاه کتاب که در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود، تمدید شده و به این ترتیب زمان پایان کار بخش مجازی ساعت ۲۴ روز دوم خرداد است.


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin