تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر ارایه خدمات به شرکت های دانش بنیان

  • توسط خبرنگار
  • ۲ سال پیش
  • ۰

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، عضو هیات مدیره در نشست هم اندیشی همت ملی و بررسی عملکرد شعب تابعه استان آذربایجان شرقی که با حضور عادل غلامی رییس اداره امور شعب استان ، روسای حوزه ها ، اعضای کارگروه همت ملی و دیگر مسئولان برگزار شد؛ گفت: قدمت و شخصیت اجتماعی بانک ملی ایران بسیار ارزنده است و افزایش و تداوم مذاکرات و تعاملات با مشتریان در راستای جذب منابع ، وصول مطالبات و مدیریت اعطای تسهیلات ، به عنوان یکی از راهکارهای عملیاتی در طرح همت ملی بسیار حائز اهمیت است .
عزیز نژاد در بخشی از سخنان خود در راستای بهبود وضعیت نقدینگی بانک، فروش اموال و املاک مازاد را به عنوان یکی از ابزارهای بهبود ناترازی بانک عنوان کرد.
وی در ادامه به نقش شرکت های دانش بنیان اشاره و تاکید کرد: امروز دنیا به سمت دانش بنیان ها حرکت کرده است و میهن عزیز ما وفق منویات مقام معظم رهبری از این موضوع مستثنی نبوده از همین رو بانک ملی ایران با استفاده از ظرفیت های جدید و همچنین با حمایت روزافزون خود از این شرکت ها ، در زمینه های تولیدی کشور به ویژه در بخش های صنایع و کشاورزی ، نقش مهمی را ایفا می کند.
در ادامه این جلسه عادل غلامی ، رییس اداره امور شعب به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منابع و مصارف استان پرداخت و به برخی از مشکلات عمده همکاران استان به ویژه کسری کادر ، اشاره کرد .
در پایان جلسه اعضای کارگروه همت ملی نیز به ارایه آخرین وضعیت منابع و مصارف به تفکیک شعب ممتاز ، حوزه ها و سایر شعب تابعه استان پرداختند و اقدامات انجام شده و برنامه های آتی خود را بیان کردند.
صمد عزیز نژاد در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز گفت : بانک ملی ایران همواره سعی دارد در خدمت مردم ایران باشد و امیدوارم با حمایت و توجه دستگاه های دولتی به این بانک بیش از پیش و با قدرت و توان بیشتر در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود گام بردارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نیز از خدمات بانک ملی ایران در استان قدردانی کرد و گفت : این بانک همواره حامی صنایع در کشور است و در جهت ارائه خدمات به مردم تلاش می کند.


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin