بازار 21میلیارد دلاری خدمات حفاظت از هویت

  • توسط نویسنده
  • ۲ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط – سعید میر شاهی – افزایش تقلب در پلتفرم‌های دیجیتال و حوادث حملات سایبری برای پیشبرد رشد وقوع فزاینده سرقت هویت را می‌توان به نفوذ خدمات اینترنتی در ماژول بانکی و سایر ماژول‌ها نسبت داد.
طبق گزارش موسسه The Brainy Insightsدر حوزه تحقیقات بازار، انتظار می‌رود بازار جهانی خدمات حفاظت از سرقت هویت از 10.1 میلیارد دلار در سال 2021 به 21.5 میلیارد دلار تا سال 2030 افزایش یابد. نرخ رشد سالانه 8.8 درصد در دوره زمانی 2022 تا 2030 پیش‌بینی شده است. شیوع روزافزون سرقت‌های مالی و حملات سایبری، به دلیل ظهور فناوری باعث ایجاد خدمات حفاظت از سرقت هویت شده و بازار این حوزه را به حرکت در می‌آورد. این خدمات حفاظتی، چنین سرقت‌‌هایی را پوشش می‌دهد و تضمین می‌کند آسیب‌های ناشی از این تهدیدات، قابل بازسازی است. هکرها یا مهاجمان برای انجام کلاهبرداری، از نام و آدرس کاربر، جزییات حساب بانکی یا جزییات کارت اعتباری، شماره حساب بیمه پزشکی و شماره تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.
علاوه بر این، خدمات حفاظت از سرقت هویت، همچنین از اطلاعات حساس شرکت و مشتریان در برابر هکرها محافظت می‌کند و اطمینان می‌دهد داده‌های مشتری ایمن خواهد بود و در برابر کلاهبرداران اینترنتی محافظت می‌شود. با این حال، عدم آگاهی از این خدمات حفاظت از سرقت هویت، مانعی برای رشد بازار است. بازیگران کلیدی بازار می‌توانند با افزایش آگاهی در مورد پلتفرم‌‌های آنلاین در بین نسل جوان، شهرنشینی سریع، رشد در بخش متوسط و افزایش سطح سواد، که فرصتی برای رشد بازار است، فعالیت‌های خود را در اقتصادهای در حال رشد گسترش دهند.

استراتژی رقابتی

بازیگران کلیدی اکنون برای ارتقای جایگاه خود در بازار جهانی خدمات حفاظت از سرقت هویت بر اتخاذ استراتژی‌هایی مانند نوآوری‌های محصول، ادغام و تملک پیشرفت‌های اخیر، سرمایه‌گذاری مشترک، همکاری‌ها و مشارکت‌ها تمرکز کرده‌اند.
در سال 2020، Breach Clarity، یک ارایه‌دهنده خدمات فین‌تک، با Sontiq، ارایه‌دهنده خدمات امنیت هویت، برای محافظت از داده‌ها در برابر آسیب‌پذیری‌های هویت و نقض داده‌ها با ریسک جاسوسی بی‌سابقه نقض اطلاعات شخصی، شریک شد.
Nationwide یک شرکت بیمه و خدمات مالی، با Generali Global Assistance در سال 2020 برای ارایه خدمات حفاظت سایبری شخصی تحت برنامه محافظت از سرقت شریک شد. این شرکت قصد دارد از کاربران در برابر تهدیدات و حملات امنیت سایبری در سراسر جهان محافظت کند.

رشد و روند بازار

نیاز به خدمات حفاظت از سرقت هویت، به دلیل رشد کاربران نهایی اینترنت و افزایش پذیرش پرداخت‌های دیجیتال در بین بازرگانان افزایش یافته است. علاوه بر این، به دلیل افزایش روزافزون جمعیت و شهرنشینی سریع، گوشی‌های هوشمند افزایش یافته و به کلاهبرداران اجازه می‌دهد از اطلاعات سوءاستفاده کنند.
طبق گزارش FTC، مصرف‌کنندگان تقریبا 3 میلیارد دلار به خاطر تقلب مالی در سال 2020 از دست داده‌اند. بنابراین افزایش حوادث نقض اطلاعات مربوط به کلاهبرداری‌های مالی، مستلزم استقرار خدمات حفاظت از سرقت هویت است. بدترین نقض اطلاعات در سال 2019 رخ داد؛ یعنی زمانی که داده‌های 7 میلیارد نفر توسط ابرخلاق Adobe در معرض دید قرار گرفتند و Capital One Financial Corp 100 میلیارد رکورد را فاش کرد. بنابراین، افزایش نگرانی‌ها در مورد نقض داده‌ها و نقض هویت، احتمالا رشد بازار خدمات حفاظتی را در طول دوره پیش‌بینی افزایش می‌دهد.

یافته‌های کلیدی

انواع سرقت به کلاهبرداری بانکی، تلفن و ابزار، استخدام و مالیات، کلاهبرداری با کارت اعتباری و غیره تقسیم می‌شود. در سال 2021، بخش کلاهبرداری با کارت اعتباری با سهم بازار حدود 33 درصد و درآمد بازار 3.3 میلیارد دلاری، بر بازار مسلط شد. افزایش تعداد دارندگان کارت اعتباری، افزایش موارد سرقت هویت و حملات سایبری، باعث رشد این بخش می‌شود. کارت‌های اعتباری که معمولا برای خرید آنلاین محصولات استفاده می‌شوند، در برابر حملات سایبری، آسیب‌پذیرتر می‌شوند و نیاز به خدمات حفاظت از سرقت هویت را افزایش می‌دهند.
در سال 2021، بخش سازمانی با 52 درصد و درآمد بازاری 5.2 میلیارد، بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داد. بخش کاربر نهایی از مصرف‌کننده و شرکت‌ها تشکیل می‌شود. شرکت‌ها دارای حجم قابل توجهی از داده‌ها هستند که باید در برابر سرقت داده‌ها و حملات سایبری محافظت شوند زیرا این داده‌ها در برابر سرقت هویت، آسیب‌پذیرتر هستند. بنابراین، نیاز به خدمات حفاظت از سرقت هویت به سرعت در شرکت‌ها افزایش می‌یابد.

تجزیه و تحلیل بخش منطقه‌ای بازار خدمات حفاظت از سرقت هویت

– آمریکای شمالی (ایالات متحده، کانادا، مکزیک)
– اروپا (آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا، بقیه اروپا)
– آسیا و اقیانوسیه، چین، ژاپن، هند، بقیه کشورها (APAC)
– آمریکای جنوبی (برزیل و بقیه آمریکای جنوبی)
– خاورمیانه و آفریقا؛ امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، بقیه (MEA)
در میان همه مناطق، منطقه آمریکای شمالی با سهم بازار حدود 42.8 درصد و 4.3 میلیارد از درآمد بازار در سال 2021، به عنوان بزرگ‌ترین بازار برای بازار جهانی خدمات حفاظت از سرقت هویت ظاهر شد.
رشد منطقه را می‌توان به افزایش تقاضا نسبت داد. تجارت الکترونیکی در مناطق و افزایش استفاده از اینترنت، شانس کلاهبرداری و سرقت بیشتر را افزایش می‌هد. اکثر مردم در ایالات متحده فقط از تراکنش‌های بانکی آنلاین استفاده می‌کنند که این امر باعث می‌شود اطلاعات آنها به راحتی در اختیار کلاهبردارانی قرار گیرد که به طور منظم داده‌های واردشده در سیستم‌های عامل‌ دیجیتال را بررسی می‌کنند. این امر، تقاضا برای خدمات حفاظت از سرقت هویت را افزایش می‌دهد و در نتیجه، باعث رشد بازار می‌شود.
بازیگران کلیدی فعال در بازار جهانی خدمات حفاظت از سرقت هویت، عبارتند از:
IDShield
Chubb
GEICO
Aura
Allstate Insurance Company
Experian
IdentityForce, Inc.
McAfee, LLC
Nationwide Mutual Insurance Company
NortonLifeLock In
این مطالعه، درآمد را در سطوح جهانی، منطقه‌ای و کشوری از سال 2022 تا 2030 پیش‌بینی می‌کند. موسسه Brainy Insights ، بازار جهانی خدمات حفاظت از سرقت هویت را بر اساس بخش‌های زیر تقسیم‌بندی کرده است:
• بازار خدمات حفاظت از سرقت هویت جهانی بر اساس نوع سرقت:
– کلاهبرداری از کارت اعتباری
– استخدام و مالیات
– تلفن یا ابزار
– کلاهبرداری بانکی
– دیگر بازارهای خدمات حفاظت از سرقت هویت جهانی توسط کاربر نهایی:
– مصرف کننده
– سازمانی
درباره گزارش: بازار جهانی خدمات حفاظت از سرقت هویت بر اساس ارزش (میلیارد دلار) تحلیل می‌شود. همه بخش‌ها در سطح جهانی، منطقه‌ای و کشوری تجزیه و تحلیل شده‌اند. این مطالعه، شامل تجزیه و تحلیل بیش از 30 کشور برای هر بخش است. این گزارش، تجزیه و تحلیل عمیق از عوامل محرک، فرصت‌ها، محدودیت‌ها و چالش‌ها برای کسب بینش انتقادی در بازار ارایه می‌دهد. این مطالعه، شامل مدل پنج نیروی پورتر، تجزیه و تحلیل جذابیت، تجزیه و تحلیل داده و مواد خام، تجزیه و تحلیل عرضه و تقاضا، تجزیه و تحلیل شبکه، موقعیت رقیب، توزیع و تجزیه و تحلیل کانال‌های بازاریابی است.
گفتنی است Brainy Insights یک شرکت تحقیقات بازار است که بینش‌های عملی را از طریق تجزیه و تحلیل داده‌ها در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد تا هوش تجاری خود را بهبود بخشند. آنها یک مدل پیش‌بینی و تخمین قوی دارند تا در مدت زمان کوتاهی به اهداف مشتریان از خروجی با کیفیت بالا برسند. آنها هر دو گزارش سفارشی (ویژه مشتری) و سندیکا را ارایه می‌دهند. مخزن گزارش‌های سندیکایی آنها در همه دسته‌ها و زیرمجموعه‌ها، در دامنه‌های متنوع است. راه‌حل‌های سفارشی‌شده برای برآورده کردن نیازهای مشتری طراحی شده‌اند، آنها به دنبال توسعه یا برنامه‌ریزی برای عرضه محصول جدید در بازار جهانی هستند.


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin