هفت صدِ هوش مصنوعی اولین رویداد تخصصی هوش مصنوعی در اصفهان

  • توسط نویسنده
  • ۱ سال پیش
  • ۰

هفت صدِ هوش مصنوعی از 23 تا 30 آذر 1401 با هدف توسعه کاربری هوش مصنوعی در رفع مشکلات و توسعه کسب و کارها برگزار خواهد شد. کسب و کارهای فعال در حوزه هوش مصنوعی، استارتاپها، دانشجویان و صنایع مخاطبین این رویداد ملی خواهند بود. بزرگترین سرمایه گذاران، شرکتهای زیرساخت و سازمانها از این رویداد که در 4 بخش برگزار می شود حمایت می کنند.پس از این رویداد، تیمهای استارتاپی منتخب در قالب یک دوره پیش شتابدهی 100 روزه برای رویداد سرمایه گذاری مهرگان هوش مصنوعی آماده می شوند.

محورهای اصلی

– توسعه تولید و اقتصاد دانش بنیان مبتنی بر هوش مصنوعی
– توان افزایی کسب و کارهای فعال
– توسعه کاربری هوش مصنوعی در حل مسایل واقعی صنعت
– ارتقای اکوسیستم کسب و کارهای نوپا

محورهای فرعی

– به کارگیری توانمندی شرکتهای فعال در حل مسائل صنعت
– ایجاد اعتماد در صاحبان کسب و کارهای بزرگ به توان داخلی
– توسعه اشتغال پایدار و کارآفرینی
– افزایش آشنایی دانشجویان با حوزه هوش مصنوعی
– توسعه اکوسیستم کسب و کارهای نوپا حوزه هوش مصنوعی
– افزایش دانش عمومی درباره هوش مصنوعی
– شکل دهی همکاری میان فعالان هوش مصنوعی کشور
– وارد نمودن کاربری هوش مصنوعی در مدیریت شهری
– آشنا نمودن مخاطبان ملی با توانمندیهای استان در هوش مصنوعی
– استفاده از ابزار هوش مصنوعی در کسب و کارهای کوچک و متوسط
– معرفی محصولات، خدمات و آموزش­های مرتبط با هوش مصنوعی
– هوش مصنوعی و صنعت نسل پنجم

برنامه‌های رویداد

مسابقه AI Challenge:
مسابقه AI Challenge در دو بخش نوآفرینان و حرفه ای از 23 تا 25 آذر با همکاری مرکز نوپا، خانه نوآوری و شرکت هدهد در خانه نوآوری اصفهان برگزار می شود. در این رقابت، مشکلات اعلام شده توسط سازمانهای منتخب جهت پیشنهاد راه حل و توسعه محصول تا بخش طراحی مفهومی به رقابت گذاشته خواهند شد. این سازمانها متعهد به خرید خدمت یا مشارکت در توسعه نهایی محصولات منتخب خواهند بود. شهرداری اصفهان و شرکت ملی پست، سازمانهای منتخب نوپا در این رویداد می باشند. تیمهای شرکت کننده در رویداد برای این مشکلات راه حل ارائه خواهند نمود. تیمهای حرفه ای منتخب برای مذاکره و عقد قرارداد احتمالی با سازمان صاحب مساله، به مرحله بعد راه خواهند یافت.در بخش نوآفرینان، افراد و تیمها، ایده های خود را درباره مسائل مطرح شده صنایع، به رویداد خواهند آورد. تیم تشکیل خواهند داد و در طول رویداد با کمک مربیان و منتورها بر روی ایده های خود و خلق یک مفهوم کار خواهند کرد. نفرات و تیمهای منتخب برای ورود به مرحله سرمایه گذاری، به مرحله پیش شتابدهی راه خواهند یافت.

کارگاه ها، کلاس ها سخنرانی ها به صورت مجازی و حضوری:
سه روز آموزشهای عمومی و تخصصی در بخشهای آموزش عمومی، فعالان حوزه و کسب و کارهای بزرگ در سالن همایش مرکز نوپا برگزار خواهد شد.

برگزاری کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر:
این رویداد به مدت سه روز به صورت آنلاین و حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می گردد.

دوره پیش شتابدهی استارتاپهای هوش مصنوعی:
روز پایانی هفته تجارت الکترونیک اصفهان، در واقع جشن آغاز یک سال تلاش و همت فعالان این حوزه برای ایجاد تحول در در کسب و کارها است.در روز پایانی هفته تجارت الکترونیک، در مرکز همایشهای اتاق بازرگانی، میزبان مقامات ملی، مدیران برجسته کسب و کار، سرمایه گذاران و فعالان این حوزه خواهیم بود. سخنرانیهای راهبردی و تخصصی، اعلام نتیجه نهایی سرمایه گذاریهای انجام شده در رویداد مهرگان، رونمایی از برنامه سرمایه گذاری به روش جمع سپاری، تقدیر از برترینهای تجارت الکترونیک استان اصفهان و رونمایی از تفاهم نامه های توسعه کسب و کارهای فعال در تجارت الکترونیک از برنامه های این روز به شمار می روند.

رویداد سرمایه گذاری مهرگان هوش مصنوعی:

مهرگان یک رویداد سرمایه گذاری است که فرایند جذب سرمایه را در کنار شتابدهی برای ایده ها، استارتاپها، ایده ها و کسب و کارهای نوپا فراهم میکند.
اگر در حوزه هوش مصنوعی دارای ایده، محصول یا کسب و کار نوآورانه ای هستید و به دنبال سرمایه گذاران هوشمندی برای راه اندازی یا توسعه کسب و کارتان هستید، ما شما را به رویداد مهرگان دعوت می کنیم. برترین سرمایه گذاران و شتابدهنده های اصفهان و ایران در این رویداد حضور خواهند داشت. کسب و کار و ایده شما می تواند از هوش مصنوعی تا پست و لجستیک را در بر داشته باشد.

ثبت نام در مهرگان
برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.entweeks.ir مراجعه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *