همراه اول عنوان «تنها روابط‌عمومی شبکه‌ای ایران» را از آن خود کرد

  • توسط نویسنده
  • ۱ سال پیش
  • ۰

همراه اول در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه «روابط‌عمومی شبکه‌ای» و عنوان برتر «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد.
به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱، «هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» و «نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران» با حضور علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین متخصصان بین المللی، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم خانم «اتسوکو سوگی‌هارا»، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) در پیامی ویدئویی به این رویداد، ضمن استقبال از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن یعنی «قدرت و مدیریت شبکه ای در روابط عمومی» اظهار کرد: روابط عمومی شبکه ای، جدیدترین مدل روابط عمومی است که کلیه پیشرفت های نظری و عملی روابط عمومی را در بطن و متن خود دارد و می تواند الگوی مناسبی را پیش روی دست اندرکاران روابط عمومی در جهان قرار دهد.
وی ابراز امیدواری کرد: سند نهایی این رویداد که حاوی خطوط اصلی در شکل دهی و توسعه روابط عمومی شبکه ای خواهد بود، در اختیار دست اندرکاران روابط عمومی در جهان قرار گیرد و افق جدیدی فراروی روابط عمومی جهانی بگشاید.
فیلیپ شپرد، دبیر کل انجمن بین المللی روابط عمومی هم در بخشی از پیام ویدیویی خود به تعریف مقوله «ارتباطات پایدار» پرداخت و گفت: روابط عمومی یعنی مدیریت تصمیم گذاری براساس علایق بین سازمان ها و ارگان ها که درباره چیستی، چگونگی و چرایی صحبت می کند.
علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این مراسم، فضای بین المللی رسانه ای را معادل جنگ تلقی و اظهار کرد: به عبارتی وسط میدان جنگ روابط عمومی ها هستیم و در میدان رسانه، با «فکر و اندیشه» طرف هستیم.
همچنین در این سمپوزیوم بین المللی، استادان و اندیشمندان داخلی و خارجی در نشست های تخصصی درباره روابط عمومی شبکه ای به بحث و گفت و گو پرداختند. در ادامه این رویداد و در نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که همه ساله همزمان با سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار می شود، از روابط عمومی های برتر ایران تقدیر به عمل آمد.
در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی «همراه اول» با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه «روابط عمومی شبکه ای» شد.
این نشان ویژه بر اساس رای هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به دلیل اتخاذ رویکرد شبکه ای در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، استفاده بهینه از تکنیک های شبکه بندی، شبکه سازی و حرکت به سمت استقرار مدل روابط عمومی شبکه ای (روابط عمومی هوشمند، دیجیتال و قدرت ارتباطی بر اساس سازماندهی شبکه ذینفعان و مخاطبان) به همراه اول اعطاء شد.
روابط عمومی همراه اول همچنین با توجه به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران به عنوان «روابط عمومی برتر» در حوزه «ارتباطات رسانه ای» معرفی و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.
روابط عمومی همراه اول در راستای برنامه راهبردی این اپراتور و با مأموریت تحقق رویای دیجیتال سعی داشته با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه ای، ارتباط خود با مشترکان و رسانه ها را تقویت کرده و به صورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات موردنیاز را فراهم کند.
هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری «انجمن بین المللی روابط عمومی» و با حضور، سخنرانی و ارائه مقاله توسط استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع «قدرت و مدیریت شبکه ای در روابط عمومی» و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین «راهبردها و تکنیک های روابط عمومی شبکه ای» و «مدیریت و ساختار شبکه ای در روابط عمومی» عصر روز سه‌شنبه 22 آذرماه به کار خود پایان داد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *