کسر بودجه 6 میلیارد دلاری پروژه اینترنت ارزان آمریکا

  • توسط نویسنده
  • ۵ ماه پیش
  • ۰

اگر برنامه اینترنت ارزان‌قیمت ایالات متحده، 6 میلیارد دلار بودجه دریافت نکند، ممکن است تا ماه مارس تمام شود.

به گزارش عصر ارتباط، خبرگزاری رویترز در گزارشی در خصوص سرنوشت پروژه اینترنت مقرون‌به صرفه آمریکا نوشت، کاخ سفید از کنگره درخواست کرده 6 میلیارد دلار بودجه اضافی برای ادامه برنامه خود به منظور ارائه اینترنت پرسرعت و ارزان در سال آینده به شهروندان کم‌درآمد در این کشور اختصاص دهد.

برنامه اتصال مقرون‌به‌صرفه، که بر اساس آن، به مصرف‌کنندگان واجد شرایط، دسترسی به خدمات اینترنتی با تخفیف 30 دلار در ماه ارائه می‌شود، قرار است تا ماه مارس تمام شود.

بودجه اضافی، موجب تداوم این برنامه تا ماه دسامبر 2024 خواهد شد.

در این زمینه،  ACPکه از برنامه دوران همه‌گیری کووید 19 برای ارائه دسترسی به اینترنت با تخفیف، الهام گرفته شد، همچنان برای 21 میلیون خانواده آمریکایی، یک راه نجات است.

همه‌گیری نشان داد دسترسی آنلاین در خانه، برای کار، مدرسه و البته بخشی از جامعه دیجیتالی، حیاتی است و توانایی پرداخت آن برای بسیاری افراد با مشکلاتی مواجه است.

این برنامه توسط کمیسیون ارتباطات فدرال نظارت می‌شود.

کاخ سفید برای جلوگیری از هرگونه وقفه به دنبال تصویب سریع بودجه توسط کنگره است.

البته سخنگوی کاخ سفید برای اظهارنظر فوری پاسخگو نبود. این درحالیست که اپراتورها قبلا از کنگره خواسته بودند تا این برنامه را با بودجه اضافی تمدید کند.

اما در اینجا، راه‌های واجد شرایط بودن برای ACP وجود دارد:

درآمد کمتر از 200 درصد با توجه به دستورالعمل‌های فقر فدرال، 27 هزار و 180 دلار برای یک فرد یا 55 هزار و 500 دلار برای یک خانواده چهارنفره، ثبت‌نام در سایر برنامه‌های حمایتی از سوی دولت مانند SNAP، Medicaid، WIC، SSI و FPHA، مزایای بازنشستگی/بازماندگان معلولان، برنامه‌های ناهار مدرسه، دریافت‌کنندگان کمک هزینه Federal Pell، LifeLine و برنامه‌های دستیار گروهی انتخابی.

اینها معیارهای واجد شرایط بودن برای برنامه اینترنتِ مقرون‌به‌صرفه در آمریکا به شمار می‌روند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *