وزارت ارتباطات مسئول رفع اختلال گسترده آنتن‌دهی تلفن همراه شد

علی حدادی2_15

به گزارش عصر ارتباط،عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تذکری که درباره مشکل اختلال در آنتن‌دهی تلفن همراه به وزیر ارتباطات ارائه شده، اعلام کرد که این موضوع به عنوان اولویت اصلی در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ، با انتقاد از وضعیت نامناسب پوشش اینترنت و قطعی مکرر آنتن تلفن همراه در سراسر کشور حتی در تهران، این مشکل را به عنوان یک معضل جدی دانست که زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار داده است.وی افزود ابتدا تصور می‌شد این اختلال محدود به استان البرز باشد اما پیگیری‌ها نشان داد مشکل در همه استان‌ها وجود دارد و به همین دلیل تذکری رسمی به وزیر ارتباطات داده شده است.حدادی تاکید کرد این نقص بزرگ در زیرساخت‌های ارتباطی کشور نباید ادامه یابد و مسئولان وزارت ارتباطات باید با جدیت و سرعت موضوع را حل کنند.او همچنین از دعوت وزیر و معاونانش به نشست کمیسیون صنایع و معادن برای ارائه گزارش و برنامه‌های اصلاحی خبر داد و گفت این مسئله به سرعت باید برطرف شود.

منتخب هفته