پنج فناوری که باید در کسب‌وکارتان از آن استفاده کنید

  • توسط نویسنده
  • ۳ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط – هیچ احساسی بهتر از راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی نیست. ‌‌با کسب‌وکار شخصی‌تان، به جای اینکه در یک شغل خسته‌کننده که علاقه‌ای به آن ندارید مشغول باشید، این آزادی را دارید که به دنبال فعالیت‌هایی باشید که در زندگی دوست دارید. ‌‌به علاوه، می‌توانید از همان ابتدا شاهد رشد کسب‌وکارتان باشید و بدانید شرکت خود را برای ایجاد کمک به افراد از این طریق تنظیم کرده‌اید. ‌‌

با همه اين‌ها،‌ کسب‌وکار در پر قو اتفاق نمی‌افتد و ‌سخت ‌کار کردن، دقیق بودن در زمان و کمی صبوری نیاز دارد. ‌‌زمانی که با لحظات سخت در کسب‌وکار مواجه می‌شوید، چه بايد کنید؟ ما توصیه می‌کنیم به دنبال فناوری باشید زیرا فناوری تبدیل به یک شیوه زندگی شده است. ‌‌مفید بودن آن در هر بخش از زندگی، از جمله تجارت صدق می‌کند. ‌‌چندین فناوری تجاری وجود دارد که قادر است وضعیت شرکت شما را در زمینه بازاریابی در کسب‌وکار، مدیریت مشتریان، حقوق و دستمزد یا حتی ذخیره داده‌های‌تان تسهیل کند. ‌‌در اینجا، پنج فناوری برتر که باید در کسب‌وکارتان پیاده‌سازی و اجرا کنید، ذکر شده است.

  • نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مشتریان شما، تجارت شما هستند و برای اکثر مشاغل، افزایش مشتریان منجر به رشد شرکت آنها می‌شود. ‌‌با این حال، مدیریت روابط فردی با مشتریان، هنگامی که آنها افزایش می‌یابند، دشوارتر می‌شود. ‌‌بنابراین یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مناسب در این شرایط، ایده‌آل است. ‌‌مدیریت ارتباط با مشتری، یک نرم‌افزار مبتنی بر داده‌های ابری با کاربردهای مختلف برای مشاغل است. ‌‌برخی از مزایای آن عبارتند از:

– افزایش مشتری و حفظ وی

– افزایش درآمد

– کاهش هزینه بازاریابی

این برنامه، قابلیت ادغام قدرتمند با سایر برنامه‌ها درGoogle ، ایمیل‌ها،Office365  و مانند آن را دارد. ‌‌همچنین چندین سیستم‌عامل CRM وجود دارد که کسب‌کارتان می‌تواند از آنها استفاده کند مانندZoho،Salesforce ،Insightly  و نظایر آن که هرکدام دارای ویژگی‌ها و مزایای متعدد برای تجارت شما هستند.

  • ابزارهای مبتنی بر مکان

ابزار مبتنی بر مکان، نوع دیگری از فناوری است که کسب‌وکار شما به آن نیاز دارد. ‌‌با پیشرفت روزافزون جهان در بعد فناوری، مشتریان به دنبال مشاغل و خدمات نزدیک از طریق ابزارهای مبتنی بر مکان هستند و کسب‌وکار شما می‌تواند از این مزیت استفاده کند. ‌‌ابزارهای مبتنی بر موقعیت مکانی بسیار زیاد است که هر کدام کاربردهای خود را دارند. ‌‌برخی از نمونه‌ها، شامل رسانه‌های اجتماعیYelp،CitySearch ،Yellow Pages ، پسوند دامنه کشور محل سکونت و مانند آن است. ‌‌شما باید حضورتان را در وب، محلی کنید تا مطمئن شوید مشتریان احتمالی را از دست نمی‌دهید. ‌‌برخی از روش‌های استفاده از ابزارهای مبتنی بر مکان عبارتند از:

– در فهرست صفحات زرد منطقه خود عضو شوید.

– با وارد کردن نوع کسب‌وکار فعلی، نام، آدرس و سایر اطلاعات تماس، می‌توانید در صفحات زرد محلی خود قرار گیرید.

– همیشه از مکان دقیق خود در هر پست اجتماعی استفاده کنید. ‌‌رسانه‌های اجتماعی، ویژگی موقعیت مکانی را ارايه و به کاربران امکان می‌دهند مکان دقیق خود را در هر پستی که وارد می‌کنند، ذکر كند. ‌‌شما به عنوان صاحب کسب‌وکار، می‌توانید آدرس بیزینس‌تان را ارايه کنید.

– از پسوند دامنه کشور خود استفاده کنید. ‌‌متوجه خواهید شد برخی وب‌سایت‌ها دارایco.uk  يا ng به URL خود متصل شده‌اند. ‌‌اين‌ها ‌پسوندهای دامنه کشور منحصربه‌فرد آنها هستند و به اهداف محلی و SEO کمک می‌کنند. ‌‌با استفاده از پسوند دامنه کشورتان، وب‌سایت شما در نتایج جست‌وجو برای افرادی که در آن مناطق زندگی می‌کنند، نمایان‌تر می‌شود.

  • ایمیل تجاری

یکی دیگر از فناوری‌های مهم کسب‌وکار شما، یک ایمیل تجاری اختصاصی است. ‌‌با توجه به اینکه ایمیل‌ها یکی از راه‌های ارتباطی داخلی و خارجی هستند، انتخاب یک ارايه‌دهنده ایمیل عالی، کلید موفقیت ارتباط شماست. ‌‌شما قصد دارید یک ارايه‌دهنده خدمات ایمیل تجاری انتخاب کنید که می‌تواند برخی از ویژگی‌های زیر را در اختیارتان قرار دهد:

– نام دامنه تجاری: به جای آدرس ایمیل شخصی‌‌تان @gmail.com یا@yahoo.co.uk، آدرس ایمیل کسب‌وکار شما @businessname.com خواهد بود. ‌‌بنابراین اقدامات امنیتی بالاتر نیاز است؛ اقداماتی برای به حداقل رساندن هک، هرزنامه، بدافزار و حتی ویروس‌ها.

– فضای ذخیره‌سازی بیشتر: یک آدرس ایمیل تجاری، فارغ از مزایای ذکرشده، به افراد حرفه‌ای که با کسب‌وکار شما سروکار دارند، حس حرفه‌ای بودن می‌دهد.

  • ذخیره‌سازی ابری

ذخیره‌سازی ابری در طول سال‌ها، محبوبیت زیادی در مشاغل کسب کرده است زیرا یک سیستم ذخیره‌سازی برای همه شرکت‌ها ضروری است. ‌‌ذخیره‌سازی ابری، یک سیستم ذخیره‌سازی مجازی برای همه پرونده‌های تجاری شما، داده‌های مشتری، موجودی‌های تجاری و سایر اسناد مفید است. ‌‌دلیل مفید بودن این نوع ذخیره‌سازی، این است که خطر ذخیره فایل‌های فیزیکی را از بین می‌برد و یک مرکز امن برای صاحبان مشاغل به منظور ذخیره، دسترسی و بازیابی داده‌ها در هر زمان و مکان ایجاد می‌کند. ‌‌تنها چیزی که برای دسترسی به این داده‌ها لازم است، اتصال به اینترنت است. ‌‌ذخیره‌سازی ابری همچنین می‌تواند به راحتی به افزایش کارایی در کسب‌وکار شما، بهبود ارتباطات داخلی و اشتراک‌گذاری اطلاعات بین اعضای یک تیم کمک کند.

  • اینترنت تجاری

اینترنت عالی کسب‌وکار، برای موفقیت عملیات تجاری، حیاتی است. ‌‌تصور کنید یک کسب‌وکار را با اتصال به اینترنت ضعیف و غیرقابل اعتماد اداره می‌کنید. ‌‌این موضوع، چه احساسی در شما ایجاد می‌کند: ناامیدی، مفید نبودن و آزرده خاطر بودن؟! اگر شما کارمندان خود را برای انجام یک کار عالی استخدام کنید، اما به آنها یک اتصال اینترنتی نامرغوب برای انجام این کار ارايه دهید، چنین احساسی خواهند داشت. ‌‌به علاوه قطع ارتباط اینترنتی، حتی می‌تواند به از دست دادن فروش، منجر شود. ‌‌

اینترنت خود را به اینترنت تجاری ارتقا دهید. ‌‌این نوع فناوری، مورد استفاده شرکت‌هایی است که به کارایی و بهره‌وری اهمیت می‌دهند. ‌‌بسیاری از شرکت‌های خدمات اینترنتی، اینترنت خاصی را برای مشاغل ارايه می‌کنند و شما می‌توانید سرویسی را که به نیازهای شما مربوط می‌شود، انتخاب کنید. ‌‌با یک بودجه‌بندی مشخص کار کنید و ویژگی‌ها و برنامه‌های کلیدی‌ای را انتخاب كنید که نیازهای اصلی کسب‌وکار شما را تامین کند.

هرچند فناوری‌های بسیار بیشتری وجود دارد که کسب‌وکار شما می‌تواند از آنها بهره‌مند شود اما این پنج مورد، برای هر سازمان و شرکتی، بسیار مهم است؛ خصوصا اگر شما یک کسب‌وکار کوچک یا متوسط هستید، این پنج فناوری را در شرکت خود پیاده کنید تا شاهد افزایش مشتری، رشد مشتری، بهره‌وری کارکنان و مانند آن باشید.

 

 


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *