محضرنیا سُکان‌‌دار سازمان فاوای شهرداری تهران شد

  • توسط نویسنده
  • ۲ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط –  آئین معارفه سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و مدیران ارشد سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، رضا واحدی‌فر به پایان مأموریت سه‌ماهه خود به عنوان سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران رسید و هادی محضرنیا، به‌عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.
در این جلسه لطف‌الله فروزنده با تقدیر از عملکرد سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران در دوره سه‌ماهه، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر مدیریت شاهد شکل‌گیری خلاء در این زمینه بودیم که با قبول مسئولیت از سوی مهندس واحدی‌فر، این نگرانی به خوبی برطرف شد.
معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران همچنین از سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران به عنوان یکی از نخبگان حوزه فناوری اطلاعات کشور یاد کرد و با اشاره به سوابق اجرایی محضرنیا، وی را دارای تجربه موثر در این حوزه

دانست.


معاون شهردار تهران با اشاره به ۱۵ برنامه شهردار تهران در سال جاری، اظهار کرد: این برنامه‌ها باید به گفتمان غالب در شهرداری تبدیل شود و از بالاترین سطح مدیریت شهری تا پایین‌ترین رده از این برنامه‌ها مطلع باشند و بدنه نیروی انسانی شهرداری تهران به دنبال چرایی اجرا نشدن یک برنامه باشند و برای آن راه‌حل ارائه دهند.
معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اهمیت سازمان فاوای شهرداری تهران در ارائه خدمات الکترونیک به مردم اظهار کرد: سازمان فاوای شهرداری تهران به‌عنوان بسترساز ارائه خدمات الکترونیک باید مسیری را در پیش بگیرد که مراجعات حضوری شهروندان به حداقل برسد.
هادی محضرنیا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این دوره از مدیریت سازمان فاوا با کار بزرگ مواجه هستیم از این رو باید تغییر روش بدهیم و تحول اساسی ایجاد کنیم که این مسیر سخت تنها با همراهی همه همکاران شکل می‌گیرد تا بتوانیم به‌درستی خدمتگزار شهروندان تهرانی باشیم.
بر اساس این گزارش هادی محضرنیا سرپرست سازمان فاوای شهرداری دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی برق-مخابرات از دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر-هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.
از افتخارات وی عضویت در بنیاد ملی نخبگان، مدال کشوری المپیاد کامپیوتر، مقام اول جشنواره جوان خوارزمی و افتخارات متعدد در مسابقات روباتیک و مسابقات برنامه‌نویسی و جشنواره‌های مختلف علمی ملی و بین‌المللی است.
از مهمترین سوابق کاری وی می‌توان به ریاست هیات مدیره شرکت کنترل ترافیک تهران، مدیرعاملی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات آستان قدس رضوی و دبیری ستاد بازتوزیع یارانه وزارت اقتصاد اشاره کرد. او سوابق متعددی نیز در شرکت‌های خصوصی فناورانه و دانش‌بنیان از جمله تاسیس و مدیرعاملی شرکت فرادید و مدیرعاملی شرکت تیارا دارد.


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin