با حضور وزیر اقتصاد و در نخستین همایش مرکز نوآوری بیمه مرکزی انجام شد

رونمایی از اپلیکیشن پولت برای ارزیابی آنلاین خسارت خودرو

  • توسط نویسنده
  • ۱ سال پیش
  • ۰

آیین گشایش مرکز نوآوری بیمه مرکزی و همچنین رونمایی از طرح ها و محصولات جدید بیمه‌ای کشور از جمله اپلیکیشن پولت، با حضور وزیر اقتصاد، رییس بیمه مرکزی، مدیرعامل شرکت همراه بیمه‌ خلیج فارس و جمعی از مسوولان و مدیران ارشد دولتی و خصوصی صنعت بیمه کشور در مرکز نوآوری بیمه مرکزی برگزار شد.
به گزارش عصر ارتباط احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم با تاکید بر اینکه در کشور از ظرفیت توانمندی‌های نظری برای پیشبرد و گره‌گشایی از مسائل اقتصادی به خوبی استفاده نمی‌شود، تاکید کرد: در آستانه تدوین و تصویب توسعه برنامه هفتم باید در سال آینده از گذشته درس بیاموزیم و با استفاده از ابزارها و بهبود عملکردها برای کشور فصل جدیدی را برای برنامه ریزی اقتصادی رقم بزنیم و این بهانه خوبی است تا در مورد دستورالعمل‌های اجرایی به اجماع برسیم.


مجید بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی هم با بیان دستاوردهای موفق ۱۴۰۱ گفت: به 6 شرکت جدید با عملکرد بالا در حوزه بیمه مجوز داده شده است که این مجوزها در حوزه‌های تخصصی بیمه‌های اتکایی و بیمه‌های زندگی صادر شده‌اند.

بهزادپور با تاکید بر اجرای طرح‌ها و اتفاقات خوب در آینده صنعت بیمه گفت: در زمینه سلامت و نظام بهداشتی به صورت مشترک با صندوق توسعه ملی و صندوق توسعه نوآوری در حال انجام است. یکی دیگر از طرح‌های مشترک پروژه کروکی آنلاین است که به طور مشترک با پلیس راهور انجام شده و در نیمه شعبان افتتاح می‌شود.

در این همایش سید مهدی صادقی نمازی هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت همراه بیمه‌ خلیج فارس نیز به تشریح ظرفیت‌ها و امکانات اپلیکیشن “پولت” (ارزیابی آنلاین خسارت) پرداخت و گفت: در تبادل نظر با حضور مدیران ارشد بیمه مرکزی به امکان استفاده از این اپلیکیشن برای سرعت بخشیدن به فرآیند ارزیابی خسارت آنلاین و رابط کاربری آسان این اپلیکیشن پرداختیم.
وی افزود: هدف دیگر این اپلیکیشن از بین بردن مشکلات بیمه‌شوندگان و زدودن دیدگاه‌های منفی نسبت به فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه‌های خودرو است و از طرفی دیگر بهره‌مندی سامانه‌ پولت از هوش مصنوعی فرآیند ارزیابی خسارات را ساده‌تر و سریع‌تر کرده است.
بر اساس این گزارش در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی با رویکرد ارایه خدمات صنعت بیمه با بهره‌گیری از تحول دیجیتال با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه بیمه برگزار شد که در بازدید وزیر اقتصاد و رییس کل بیمه مرکزی دستاوردهای فناورانه فعالان بخش خصوصی در حوزه بیمه تشریح شد.
در این نمایشگاه موسسه ارزیابی خسارت بیمه‌ای دانش‌بنیان همراه بیمه خلیج فارس (پولت) با ایجاد استانداردهای جدید خدمات پرداخت خسارت با امکان پرداخت خسارت به صورت آنلاین، که با سرعت زیادی در بین مردم و صنعت بیمه جای خود را باز کرده و در حال فراگیرشدن و ترویج فرهنگ خدمات سهل، امن و شفاف است، از اپلیکیشن پولت با شعار “پولت خاطره خوب یک تصادف” رونمایی شد که مورد توجه فعالان صنعت بیمه کشور قرار گرفت.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *