بازدید معاونان وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در الکامپ

  • توسط خبرنگار
  • ۱۰ ماه پیش
  • ۰

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز پنج‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ و در آخرین روز نمایشگاه الکامپ، دکتر علی‌اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات و مهندس رضا باقری‌اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات، طی بازدید جامعی از غرفه ایرانسل در سالن اصلی نمایشگاه (۳۸)، در جریان آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال قرار گرفتند.

انصاری ضمن بازدید از آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه خدمات قابل ارائه بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی، مانند نسل پنجم شبکه تلفن‌همراه 5G، شبکه فیبر نوری به منازل و کسب‌وکارها (FTTx) و خدمات توسعه شبکه ملی اطلاعات، با محصولات فناور و نوآور ایرانسل از جمله شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، سرویس خودروی متصل، سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه» نیز از نزدیک آشنا شد.

مهندس باقری اصل نیز طی این بازدید جامع از غرفه ایرانسل، با ابراز خرسندی از توسعه خدمت شبکه فیبرنوری به منازل و کسب‌وکارها (FTTx)، برای گسترش هرچه بیشتر آن در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

بازدید از سرویس‌های دیجیتال و ارتباطی ایرانسل از جمله سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و دیگر خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و دیگر راهکارهای سازمانی، نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و …، از دیگر بخش‌های بازدید معاونان وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بود. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه 5G است و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (use case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند. بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ که از ۴ تیر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، بعدازظهر امروز پنج‌شنبه ۸ تیر به کار خود پایان می‌دهد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *