استقبال از طرح اتصال پیام‌رسان‌های بومی افزایش یافت

  • توسط خبرنگار
  • ۸ ماه پیش
  • ۰

حامد منکرسی در گفتگو با  در خصوص آخرین آمارها از اتصال متقابل پیام‌رسان‌های بومی به یکدیگر گفت: طرح اتصال پیام‌رسان‌های بومی به یکدیگر با همکاری ۴ پیام‌رسان بومی شروع شد و یک پیام‌رسان بومی دیگر تا حدودی اقدامات لازم را برای پیوستن به طرح اتصال پیام‌رسان‌های بومی انجام داده و می‌توان گفت به این طرح پیوسته است و امکان برقراری ارتباط و اتصال متقابل را دارد.

وی افزود: همچنان پیگیر هستیم که دیگر پیام‌رسان بومی هم به این طرح متصل شود و امکان برقراری و اتصال متقابل در همه پیام‌رسان‌ها ایجاد و این فاز نهایی شود.

وی به آخرین آمار کاربران در استفاده از طرح اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی اشاره کرد و افزود: روند استقبال مردم از طرح اتصال پیام‌رسان‌های بومی به یکدیگر در حال افزایش است و در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از طرح اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها استفاده کرده‌اند.

منکرسی در ادامه به تأسیس شرکتی جهت پیگیری طرح اتصال پیام‌رسان‌های بومی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های سازمان فناوری اطلاعات تأسیس شرکتی جدید برای مراکز تبادل پیام است که انشاالله پیام‌رسان‌ها بتوانند، فعالیت‌هایشان را در آن مرکز ادامه دهند.

وی در پایان با بیان اینکه در این شرکت قرار است خدمات ارزش افزوده بر روی بستر اتصال متقابل ارائه شود، گفت: این شرکت تا پایان تابستان سال جاری تأسیس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح اتصال پیام‌رسان‌های داخلی دارای سه فاز مختلف است. در فاز اول که در ۵ اردیبهشت ماه رونمایی شد، انتقال پیام و فایل بین پیام‌رسان‌ها ایجاد شده است. قابلیت ایجاد کانال و گروه مشترک نیز در نتیجه فاز دوم طرح اجرا خواهد شد. در فاز سوم و نهایی طرح نیز، امکان تماس تصویری و صوتی بین پیام‌رسان‌های مختلف فراهم خواهد شد.

کاربران هرکدام از پیام‌رسان‌های داخلی می‌توانند با مراجعه به تنظیمات نرم‌افزار، از قسمت حریم خصوصی و امنیت، این قابلیت را فعال نمایند تا به این ترتیب کاربر بتواند به پیامرسانمورد علاقه خود اجازه دهد که از سایر پیام‌رسان‌ها برایش پیام ارسال شود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *