حمایت گوگل و مایکروسافت از اسرائیل

  • توسط نویسنده
  • ۶ ماه پیش
  • ۰

با وجود حملات همه جانبه و شبانه‌روزی اسراییل به مردم غزه، مدیران گوگل و مایکروسافت از اسرائیل حمایت کردند.

به گزارش عصر ارتباط، ساندار پیچای مدیر اجرایی گوگل نوشت: «عمیقا از حملات تروریستی به اسرائیل و تشدید درگیری‌ها متاسفم. گوگل، دو دفتر و بیش از 2000 کارمند در اسرائیل دارد. غیرقابل تصور است که آنها چه‌چیزی را تجربه می‌کنند. تمرکز فوری ما از ابتدای این درگیرها، روی ایمنی کارکنان بوده است. ما اکنون با همه کارمندان محلی خود تماس برقرار کرده‌ایم و به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. ما همچنین در تلاش هستیم تا اطلاعات قابل اعتماد و دقیق را از طریق محصولات خود به مردم ارائه دهیم و همچنین فعالیت‌های سایبری را که کارشناسان ما مشاهده می‌کنند، اشتراک‌گذاری کنیم. ما از سازمان‌های بشردوستانه و امدادی در محل حمایت خواهیم کرد. افکار ما با قربانیان و خانواده‌های‌ آنهاست.»

ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت نیز نوشت: «دل شکسته از حملات وحشتناک به اسرائیل و تشدید درگیری‌ها هستم. عمیق‌ترین تسلیت من به همه کسانی است که کشته و آسیب دیده‌اند. تمرکز ما بر تضمین ایمنی کارمندان و خانواده‌های آنها باقی می‌ماند.»

همچنین کاتلین هوگان، معاون اجرایی و مدیر ارشد منابع انسانی مایکروسافت، پیامی را با کارمندان به اشتراک گذاشت. وی در این پیام گفت که مدیریت شرکت، در تماس مستقیم با رهبران محلی اسرائیل و نقاط دارای کارمند است.

وی خاطرنشان کرد: «ما نزدیک به 3000 کارمند در اسرائیل داریم که به طور مستقیم، تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند. ما کارمندان یهودی در سراسر جهان داریم که همراه با افزایش نفرت، اکنون غم، ترس و اضطراب را نیز تجربه می‌کنند.» وی نوشت: «ما کارمندان فلسطینی در سطح جهان داریم که به شدت، نگران امنیت عزیزان خود در منطقه هستند و در مقابل اقدامات تروریستی می‌ایستند.»

در همین زمینه، گوگل خاطرنشان کرد موتور جستجو، یوتیوب و سایر پلتفرم‌های این شرکت، «اطلاعات معتبر در لحظات بحران و اخبار فوری» را ارائه می‌دهند.

در همین راستا و بنا بر ادعای گوگل، بخش امنیت سایبری Mandiant در Google Cloud، حساب‌های جعلی مرتبط با ایران را مشاهده کرده که روایت‌های ضداسرائیلی را در سرویس‌های مختلف، تبلیغ می‌کنند.

همچنین گزارش‌های حملات انکار سرویس توزیع‌شده (DDoS)، توسط افراد مشکوک به طرفدار حماس، از جمله گروه‌های هکری روسیه، ارائه شده که ‌سایت‌های دولتی اسرائیل را هدف قرار می‌دهند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *