پخش زنده رقابت پرسپولیس و النصر از لنز ایرانسل

  • توسط نویسنده
  • ۵ ماه پیش
  • ۰

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دور برگشت مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب با تقابل تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان پیگیری می‌شود. این رقابت حساس، از ساعت ۲۱ و سی دقیقه دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲، در ورزشگاه الاول پارک شهر ریاض، به میزبانی رونالدو و یارانش برگزار و به صورت زنده از لنز ایرانسل پخش می‌شود.

پرسپولیس در این دیدار به دنبال کسب نتیجه برد یا مساوی است تا به رتبه دوم گروه صعود کرده و بتواند به مرحله بعدی رقابت‌ها راه پیدا کند. از سویی تیم النصر، هر چهار بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته و در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس، صدرنشینی خود در این گروه را قبل از بازی‌های هفته ششم، قطعی خواهد کرد.

ایرانسل مهرماه امسال و برای سومین سال متوالی، در ادامه اقدامات خود در چارچوب مسئولیت و سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی، با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان به‌عنوان جامعه اصلی مشترکان این اپراتور و کمک به توسعه پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه موجود برای ارائه خدمات بیشتر به هواداران این باشگاه، حامی رسمی باشگاه پرسپولیس شده است.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

همچنین کاربران لنز می‌توانند با مراجعه به بخش «لنز کلاب»، نتیجه مسابقات را پیش‌بینی کرده و با کسب امتیاز بیشتر، از جوایزی که لنز در قرعه‌کشی ماهانه برای آن‌ها در نظر گرفته است، بهره‌مند شوند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *