جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت ارتباطات برگزار شد

  • توسط نویسنده
  • ۴ ماه پیش
  • ۰
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت ارتباطات با حضور هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، علی اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، محمد روح الامینی معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور و برخی از مدیران وزارت ارتباطات و سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.
اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات با اشاره به مصوبه ابلاغی معاون اول رییس جمهوری برای پرداخت مزایای جانبی کارکنان دولت گفت: براساس این مصوبه پرداخت مزایای کارکنان باید در سه بخش معیشتی، رفاهی و جوانی جمعیت انجام شود.
وی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات در رعایت عدالت و ایجاد وحدت رویه در پرداختی های معیشتی مختلف به کارکنان، افزود: در موضوع جوانی جمعیت نیز پرداخت ها باید به صورتی باشد که کارکنان برای ازدواج و فرزندآوری تشویق شوند.
اصلان زاده با اشاره به اهمیت پرداخت ها در حوزه معیشتی و رفاهی، تصریح کرد: اینکه این پرداخت ها در دستگاه های تابعه به چه صورت و با چه مبلغی انجام شود بسیار اهمیت دارد و باید به دقت بررسی شود و سایر پرداختی‌ها نیز باید مبتنی بر عملکرد باشد.
روح الامینی معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در این جلسه که برای معرفی نماینده جدید این سازمان در شورای راهبری توسعه مدیریت حضور داشت با اشاره به مصوبه الگوی عمومی تحول نظام اداری در دولت، گفت: الگوی مصوب شده در شورای عالی اداری به دلیل اهمیت هوشمندسازی خدمات دولت با این اولویت به تصویب رسید که هم‌افزایی و همراهی وزیر ارتباطات برای تصویب آن تاثیرگذار بود.
وی با اشاره به ابلاغ این مصوبه به دستگاه های اجرایی در آینده نزدیک، افزود: برای اجرای این الگو بویژه در حوزه هوشمندسازی، دستگاه های مختلف برای مشاوره و راهنمایی به همکاری وزارت ارتباطات نیاز دارند و جلسات توجیهی برای لایه های مختلف مدیریتی دیده شده است.
روح الامینی با اشاره به اینکه در این الگو، نسخه واحدی برای همه وزارتخانه ها دیده نشده است، تصریح کرد: به همین منظور برای هر دستگاه و وزارتخانه باید نسخه اختصاصی تدوین و تهیه شود.
وی افزود: پیاده سازی الگوی عمومی تحول نظام اداری در دستگاه ها با اولویت خدمات ارایه شده به مردم انجام می شود و از بهینه شدن خدماتی که بیشترین نارضایتی را برای مردم دارد، آغاز می شود.
براساس این گزارش، در این جلسه حجت تارزاده رئیس مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری های مدیریتی با ارایه گزارشی از وضعیت موجود پرداختی ها در وزارت ارتباطات و دستگاه های تابعه، پیشنهاداتی را در جداول مشخص که با همکاری دستگاه های تابعه تهیه شده، ارایه کرد و اعضای شورا نیز نظرات خود را در این باره مطرح کردند.
در نهایت در این جلسه مصوبه مزایای جوانی جمعیت با نگاه حداکثری به پاداش مربوطه و ترغیب کارکنان به این امر، به تصویب اعضا رسید و مقرر شد درباره مزایای معیشتی و رفاهی بررسی های بیشتری انجام شود.
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *