جلسه ستاد رسانه فضای مجازی کشور با حضور دکتر آقامیری برگزار شد

  • توسط نویسنده
  • ۳ ماه پیش
  • ۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملی فضای مجازی، سی و نهمین جلسه ستاد رسانه فضای مجازی کشور صبح امروز با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف کشور و دکتر سید محمد امین آقامیری دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گزارشی از آخرین روند بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی و نتایج بررسی صلاحیت ها در هیات های نظارت ارایه و اعضای ستاد رسانه درباره طرح اقدام رسانه ای این حوزه نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه نشست، دکتر سیدمحمد امین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، با اشاره به این که جلسات متعددی تاکنون با موضوع انتخابات برگزار شده و برنامه ریزی های خوبی جهت برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات صورت گرفته است، گفت: در راستای تاکید مکرر رهبر انقلاب برای فراهم کردن شرایط لازم جهت افزایش مشارکت خوشبختانه مقدمات خوبی در لایه خدمات در حال فراهم شدن است و برخی سکوها قرار است در حوزه اطلاع رسانی همچون معرفی حوزه و شعب اخذ رای و مشخص کردن شعب اخذ رای خلوت تر برای راحتی مردم در زمان برگزاری انتخابات، فعالیت کنند.

‍‍وی افزود: پیام رسان های داخلی آماده همکاری کامل جهت ارائه خدمات به مردم عزیز کشورمان هستند اما باید حوزه خدمات رسانی و تسهیلات را بیشتر توسعه داده و در حوزه پاسخ به شبهات به صورت جدی تر رسانه ها و فعالان فضای مجاری ورود کنند و با دست پر نسبت به پاسخگویی به شبهات اقدام شود البته این مساله نیازمند یک همکاری مشترک میان مجریان انتخابات و مرکز ملی فضای مجازی است.

اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور نیز طی سخنانی گفت: سازوکارهای بسیار خوبی با همکاری سازمان صدا و سیما انجام شده که براساس آن ۲۰۰ فرکانس محلی برای برگزاری برنامه‌ها به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: با کمک سکوها بسترهای مناسبی به صورت مجازی تهیه شده که در موعد تبلیغات انتخاباتی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت تا بتوانند اقدامات لازم را برای معرفی خود و برنامه هایشان انجام دهند.

سلامی تاکید کرد: سامانه شفافیت مالی کاندیداها هم راه اندازی شده تا با همکاری بانک مرکزی هزینه ها و روندهای مالی داوطلبان مورد ارزیابی قرار گیرد.

در پایان این نشست، حمیدرضا زندی جانشین رئیس ستاد رسانه ای فضای مجازی کشور با اشاره به آغاز روند شکل گرفتن فضای انتخابات در سطوح مختلف کشور، گفت: تمامی دستگاه های کشور در زمینه فراهم سازی مقدمات برگزاری انتخابات، انتخابات مشارکت فعال داشته باشند و قطعا با هم افزایی که در کشور شکل گرفته، تلاش های دشمن را برای ضربه زدن به انتخابات بی نتیجه خواهیم کرد.

شایان ذکر است؛ مباحث رسانه ای این جلسه پس از تبادل نظر میان تمامی دستگاه ها مسئول و نخبگان رسانه ای، جهت اجرا ابلاغ شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *