پاسخ به بیش از 77 هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران

  • توسط نویسنده
  • ۱۲ روز پیش
  • 2

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، دکتر خوانساری، معاون وزیر ارتباطات از مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران به نشانی 1649 بازدید کرد و با چگونگی عملکرد و دستاوردهای این سامانه‌ی خدمت‌رسان آشنا شد.

در این بازدید، احسان طالبی، مدیرکل دفتر همکاری‌های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه، اهم اقدامات انجام شده توسط سامانه 1649 در سال گذشته را تشریح کرد و اظهار داشت: مرکز تماس 1649 در سال 1401 و با هدف ارائه خدمت پایدار و مطمئن به دستگاه‌ها و مردم و با همکاری دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل تدارکاتی و پشتیبانی در دو قالب مرکز تماس و سامانه اینترنتی کار خود را آغاز کرد.

این مرکز که دارای کادری مجرب و آموزش دیده است، در سال گذشته به بیش از 77 هزار تماس تلفنی پاسخ داده است. مدیرکل دفتر همکاری‌های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه در خصوص وضعیت تماس‌های برقرار شده با این مرکز گفت: عمده‌ترین تماس‌های برقرار شده با این مرکز متعلق به شش فعالیت از مجموع فعالیت‌ها و طرح‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران است. در این میان، بیشترین تماس‌ها با ثبت بیش از 62 هزار بار تماس به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تعلق دارد. ما بقی تماس‌ها نیز به ترتیب متعلق به پنجره واحد زمین، پیام‌رسان‌ها، حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، گواهی‌های نرم‌افزار و سامانه پیامکی 4040 است.

طالبی در خصوص رویکرد این مرکز در سال جدید بیان داشت: با توجه به این که خدمت رسانی و انجام وظیفه پاسخگویی جزو اولویت‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال پیش رو است، رضایت‌‌مندی مردم ضمن دریافت پاسخ پس از برقراری تماس با این مرکز و پاسخگویی به سوالات مرتبط با خدمات دارای تعرفه از اولویت‌های مرکز تماس 1649 در سال پیش رو خواهد بود.

گفتنی است، کسب و کارها و عموم متقاضیان، علاوه بر امکان برقراری تماس از طریق شماره 1649، با مراجعه به نشانی https://1649.ir می‌توانند از آخرین مصوبات و بخشنامه های دستگاه‌های ذیربط در خصوص حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال باخبر شوند و در صورت نیاز شکایت خود را از سکوها و دستگاه‌های متولی در این زمینه به ثبت برسانند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

2 نظرات در حال حاضر

  1. Hi,

    Struggling to keep up with video content creation?

    Our software can be your secret weapon. Simply enter a topic, and our AI gets to work, crafting a script, generating scenes, adding voiceovers, and even making tweaks based on your commands.

    Trusted by over 25 million users worldwide, it takes the hassle out of video creation, allowing you to focus on what matters most – your message.

    1. Turn any idea into a video in minutes: Describe your concept, and watch as Invideo generates a high-quality video.
    2. Make changes with simple text prompts, just like you’d instruct a video editor.
    3. Create in multiple languages: Prompt and generate videos in your preferred language, or translate existing videos into 30+ languages!
    4. Clone your voice with AI: Maintain consistency and save time with AI-powered voice cloning.
    5. Full video solution in one tool: Generate, edit, collaborate, and more – all within Invideo AI.

    Try for free today: https://furtherinfo.org/tp61

    Many thanks for your time,
    Millard

  2. Hi,

    We run an Instagram growth service, which increases your number of followers both safely and practically.

    ✔️ Organic Growth: We prioritize long-term growth through genuine connections.
    ✔️ Targeted Followers: We focus on attracting followers who care about your niche.
    ✔️ Engaged Community: Our strategies encourage likes, comments, and shares.
    ✔️ Forget about bots and fake accounts. We use safe, manual strategies to ensure your audience is targeted and authentic.

    The price is just $60 (USD) per month.

    Interested in learning more?

    Kind Regards,
    Megan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *