راهنمای خرید فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام به صورت تضمینی

  • توسط نویسنده
  • ۳ سال پیش
  • ۰

عصر ارتباط – از زمانی که خرید و فروش فالوور صورت گرفت، اکثر افراد از این طریق پیج خود را ارتقا دادند و با خرید فالوورهای چند هزارتایی، جزو پیج های برتر اینستاگرام قرار گرفتند. خرید و فروش فالوور الان به قدری در بین افرادی که با اینستاگرام سروکار دارند زیاد شده که حتی برخی از این روش کسب در آمد می کنند.

البته هنوز این عقیده وجود دارد که خرید فالوور واقعی اینستاگرام کار اشتباهی است و اکثر آن ها تقلبی هستند. این موضوع اصلا درست نیست و باید تشخیص دهید که چه نوع فالووری بخرید تا پیج قوی شود و بازدید از آن هم زیاد شود. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را کاملا آگاه سازیم.

خریدن فالوور برای اینستاگرام چه فوایدی دارد؟

خرید فالوور برای اینستاگرام مزایای‌ بسیار زیادی  دارد و کمک زیادی به تقویت آن می کند. باید در جریان الگوریتم اینستا باشید که هرچه تعداد فالوورها زیادتر باشند، آن ها هم بیشتر در صحفه اصلی این برنامه نشان داده می شوند. در ادامه با برخی از مزایا خریدن فالوور برای اینستاگرام را مشاهده می کنید.

کمک به بازدید پیج

خریدن فالوور، اولین کمک بزرگی که به پیج می کند این است که سبب می شود تا بازدید از پیج زیاد شود و افراد زیادتری پست ها را ببینند. خب اگر پست ها هم جالب و سرگرم کننده باشد، قطعا فالوورها لایک می کنند، کامنت می گذارند و باعث می شوند تا پیج بهتر دیده شود. شاید با خود بیاندیشد که این اتفاق بدون خرید فالوور هم اتفاق می افتد؛ بله این موضوع درست است اما پیدا کردن فالوورهای فعال، کمی سخت است و اکثر افرادی که دارای یک پیج یا صحفه در اینستاگرام هستند، سعی و تلاش می کنند تا فالویینگ های خود را شلوغ نکنند. به همین دلیل بهترین راه برای رفع این مشکل خرید فالوور ایرانی اینستاگرام می باشد.

سرعت در درست شدن پیج

یکی دیگر از نکات مثبت خرید فالوور، سرعت درست شدن، پیج است. این موضوع به این معناست که خرید فالوور کمک می کند تا راه چند ماهه را در چند هفته یا حتی یک شب طی کنید و صاحب پیج با فالوورهای هزارتایی و میلیونی شوید. خب قطعا اگر جزو دسته افرادی باشید که قصد شروع کار در اینستاگرام را دارید، این خبر بسیار عالی است، زیرا می توانید با سرعت هرچه تمام اعتماد مشتریان را جلب و کار خود را نیز آغاز کنید.

همچنین اگر قصد فروش کالایی را داشته باشید، دیگر نیازی نیست برای جذب مشتری آن تلاش کنید فقط کافی است که با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، مشتریان خود را هم به نوعی بخرید و بعد کالا را از طریق پست یا استوری منتشر کنید.

جلب اعتماد سریع تر

همان طور که در مبحث قبلی به این موضوع اشاره کردیم، هرچه فالوورها زیادتر باشند افراد هم راحت به پیج اعتماد می کنند و اگر پیج کاری باشد، با خیال راحت تری از آن خرید می کنند. خرید فالوور هم به این موضوع کمک می کند تا پیج در مدت زمان بسیار کوتاهی قوی شود و افراد با اعتماد کامل از پیج خرید کنند. البته باید به یاد داشت که این فالوورهای خریداری شده، باید ایرانی و قابل اعتماد باشند.

اگر فالوورها تقلبی و فیک باشند، پیج هم قدرت خود را از دست می دهد و تمام سرمایه به کار رفته هم نابود می شود. به همین دلیل اکثر افرادی که در خرید و فروش فالوور، لایک، ممبر و… نقش دارند، پیشنهاد می کنند که پیج را با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، راه اندازی کنید.

چه تفاوتی در خرید فالوور وجود دارد؟

شاید اکثر افراد به موضوع فالوور اهمیت ندهند و تعداد آن ها فقط مهم باشد. این روش کاملا اشتباه است و حتی در حین خرید فالوور هم باید به نوع آن دقت کرد. زیرا در آپدیت های جدید اینستاگرام می توانید شاهد این باشید که اکانت های فیک و تقلبی و پیج های خارجی که اصلا ربطی به پیج ندارند، خود به خود حذف می شوند و اگر فردی بدون اهمیت دادن به این موضوعات فالوور خریده باشد، پیج او ضعیف می شود و تمام فالوورها هم از بین می روند.

به همین دلیل تفاوتی در بین فالووران وجود دارد و بهتر است هر شخصی نسبت به نوع کشور خود فالوور تهیه کند تا دچار الگوریتم اینستا نشود. همچنین یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد، سایت مربوطه در جهت خرید می باشد. زیرا اکثر سایت ها با فریب دادن مردم و ادعا کردن مبنی بر واقعی بودن قالوورها، از عموم سو استفاده می کنند.

اگر شما هم قصد خرید فالوور را دارید اول به ایرانی بودن آن ها و سپس سایتی که فالوور می خرید دقت فرمایید. با خرید فالوور ارزان اینستاگرام ، دیگر نیازی نیست نگران پاک شدن آن ها باشید و با خیال راحت تمرکز خود را بر روی حفظ آن ها بگذارید.

خریدن فالوور ایرانی چه نکات مثبتی برای پیج دارد؟

خریدن فالوور ایرانی، درست مثل این موضوع عمل می کند که شما آن ها را جذب کرده اید. حال این فالوورها مزایایی برای پیج دارند که برخی از آنان عبارت اند از:

بازدید بیشتر

یکی از بارزترین مزایا داشتن فالوور ایرانی، بازدید زیادتر از پیج است. اشخاص ایرانی با مشاهده کردن پست ها، آن ها را لایک می کنند و حتی در صورت نیاز هم کامنت می گذارند. همین روش سبب می شود تا پست ها بیشتر دیده شوند و در اختیار مخاطبان قرار گیرند. حتی بعد از خرید می توانید با به اشتراک گذاری پست های سرگرم کننده، به افزایش فالوور ایرانی پیج خود نیز کمک کنید و فالوورها را هم ارتفا دهید.

حذف نشدن توسط اینستاگرام

همان طور که گفتیم در آپدیت های حدبد اینستاگرام الگوریتم های خاصی مشاهده می شود که یکی از آن ها پاک کردن فالوورهایی است که تشخیص می دهد آن ها ربات یا فیک هستند. برای جلوگیری از این اتفاق حتما فالوور ایرانی بخرید تا اگر هم که اینستاگرام قصد پاک کردن آن ها را داشت، فالوور کمتری پاک شود.

فعالیت داشتن در پیج

یکی دیگر از مزایا خرید فالوور ایرانی این است که در پیج تان فعالیت می کنند و با نطر دادن و حتی ریپلی کردن استوری ها، سبب می شوند تا پیج از حالت فیک بودن خود خارج شود. همجنین گفت و گو کردن با این فالوورها هم مزیت دیگری است که هم به صاحب پیج کمک می کند و هم پیج مشهور می شود.

نکاتی که در حین خرید فالوور باید به یاد داشته باشید

شاید خرید فالوور راحت به نظر برسد، اما اصلا اینگونه نیست و همانند یک کار اداری پر دردسر و شلوغ است. نکاتی که باید در حین خرید به یاد داشته باشید عبارت اند از:

  • چک کردن فالوورهای ایرانی و گرفتن تضمین از سایت خریدار
  • چک کردن فالوورها در خصوص فیک یا ربات بودن آن ها
  • به اشتراک گذاری پست یا استوری پس از خرید فالوور و مشاهده نمودن بازدید ها

از کجا می توان فالوورهای ایرانی خرید؟

راه های زیاد برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام وجود دارند و همچنین سایت های متعددی هم در این خصوص به وجود آمده اند.

برای جلوگیری کردن از افراد سودجو، می توانید خرید های خود را از سایت های معتبر ایرانی آغاز کنید و بدون نگرانی پیج خود را تقویت کنید. همچنین سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام  بر خلاف سایت های موجود دیگر هزینه کمی را بابت فروش فالوور و… دریافت می کند که همین موضوع به تنهایی یک نکته مثبت است.


  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *