
کاربران “تهران من” رمز ورود خود را تغییر دهند
طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، کاربران سامانه ” تهران من” باید رمز ورود به این سامانه را تا ۳۱ خردادماه تغییر دهند.

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، کاربران سامانه ” تهران من” باید رمز ورود به این سامانه را تا ۳۱ خردادماه تغییر دهند.
کلیه ی حقوق مطعلق به عصر ارتباط می باشد. طراحی و توسعه توسط والویرا (Walvira)