
اعضای جدید هیات مدیره سرمايه گذاري گروه توسعه ملي معرفی شدند
مجتبی عزیزیان و علی اوتارخانی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره سرمايه گذاري گروه توسعه ملي معرفی شدند.

مجتبی عزیزیان و علی اوتارخانی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره سرمايه گذاري گروه توسعه ملي معرفی شدند.
کلیه ی حقوق مطعلق به عصر ارتباط می باشد. طراحی و توسعه توسط والویرا (Walvira)