
استفاده از پنجره واحد دولت هوشمند برای رصد آسیبهای اجتماعی
وزارت ارتباطات امکان استفاده از پنجره واحد خدمات دولت هوشمند را برای اتصال سامانه جامع رصد آسیب های اجتماعی فراهم می کند.

وزارت ارتباطات امکان استفاده از پنجره واحد خدمات دولت هوشمند را برای اتصال سامانه جامع رصد آسیب های اجتماعی فراهم می کند.

همزمان با روز ملی ارتباطات و روز جهانی جامعۀ ارتباطات و مخابرات، در مراسمیبا حضور دکتر عیسی زارعپور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر وینچنزو پیوری رییس منطقه هشتم IEEE و جمعی از مدیران ارشد وزارت ارتباطات، نمایندگان مجلس و مدیران شرکتها و اپراتورهای خصوصی، از چندین پروژه کلان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد تا بعد از گامها و بسترسازیهای قانونی و مقرراتی، نخستین گامهای اجرایی برای آغاز ارایه طعم شیرین فناوری در کشور برداشته شود. بر اساس این گزارش توسعه ظرفیت مراکز تبادل ترافیک داخل کشور IXP و راهاندازی مرکز داده ایرانیان با دستور وزیر ارتباطات از جمله پروژههایی بود که در این مراسم افتتاح شد. در ادامه این مراسم، تفاهمنامه توسعه دسترسی به شبکه فیبرنوری میان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ۹ شرکت ارایه کننده خدمات ارتباطات ثابت به امضا رسید. با امضای این تفاهمنامه، ۹ شرکت متعهد شدهاند بیش از ۸ میلیون پورت از ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری مدنظر را راهاندازی کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کارگروه تعاملپذیری دولت الکترونیکی خواست سرویسهای استعلامی مورد نیاز دستگاههای دولتی برای راهاندازی پنجره واحد و اتصال آنها به پنجره واحد ملی خدمات دولت هوشمند را تأمین کند.

ایجاد مرکز «توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی» در دستگاههای اجرایی و ارائه حداقل یک سوم خدمات پرکاربرد دستگاهها از طریق پنجره واحد خدمات دولت هوشمند،به همه دستگاههای اجرایی تکلیف شد.
کلیه ی حقوق مطعلق به عصر ارتباط می باشد. طراحی و توسعه توسط والویرا (Walvira)