
سه ماهواره ایرانی پایا، ظفر ۲ و کوثر ۱.۵ ۷ دی به مدار لئو پرتاب میشوند
روز ۷ دی ماه جاری، ساعت ۱۶:۴۸ به وقت ایران، سه ماهواره ایرانی بهطور

روز ۷ دی ماه جاری، ساعت ۱۶:۴۸ به وقت ایران، سه ماهواره ایرانی بهطور

دکتر حسن سالاریه، رئیس سازمان فضایی ایران، از بازنگری و بهروزرسانی برنامه ۱۰ ساله

در پی بازدید رئیس سازمان فضایی ایران از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)،

پارکهای علم و فناوری کشور برای ایجاد مراکز تخصصی در حوزه فضا اعلام آمادگی

به گزارش عصر ارتباط،دکتر حسن سالاریه، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران، در

رئیس آژانس فضایی روسیه با اشاره به اینکه قدرت های فضایی پیشرو در حال

رئیس سازمان فضایی ایران با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۵ تمرکز اصلی بر پرتاب

ماهواره ناهید ۲ که پیش قراول ماهواره های مخابراتی ایران در باند KU به

در اولین نشست هم اندیشی با جمعی از فعالان بخش خصوصی، سازمان فضایی ایران

سازمان فضایی ایران برای تعریف و انجام پژوهشهای مشترک با حوزه هواشناسی و طراحی
کلیه ی حقوق مطعلق به عصر ارتباط می باشد. طراحی و توسعه توسط والویرا (Walvira)