
ملاقات «لئو» و ۳ ماهواره ایرانی به وقت ۱۶ و ۴۸
در ساعت ۱۶ و ۴۸ دقیقه امروز ۷ دی سایوز سه ماهواره ایرانی را

در ساعت ۱۶ و ۴۸ دقیقه امروز ۷ دی سایوز سه ماهواره ایرانی را

روز ۷ دی ماه جاری، ساعت ۱۶:۴۸ به وقت ایران، سه ماهواره ایرانی بهطور

شرکت فضایی «راکت لب» شنبه شب ۱۳ دسامبر با انجام یک پرتاب موفق، ماهوارهای

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیشرفت چشمگیر پروژههای فضایی کشور خبر داد و

رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرد که پایگاه فضایی چابهار برای نخستین پرتاب ماهواره

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی

نگار قیصری – صنعت فضایی ایران پس از رکود 8 ساله در دولتهای یازدهم

«ماهواره پارس ۱» جزو کلاس ماهوارههای تصویربرداری و سنجشی است و قابلیت تصویربرداری از

احمد محمدغریبان با گذشت حدود ۲ سال از آغاز فعالیت دولت سیزدهم در حوزه

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی
کلیه ی حقوق مطعلق به عصر ارتباط می باشد. طراحی و توسعه توسط والویرا (Walvira)